tisdag 29 december 2009

Ännu en ny dag på livets stig....

.....på stigen vandrar jag,du,vi....vart vi är på väg vet vi kanske för stunden,men vart vi är på väg i morgon vet ingen! Skrämmande? nej jag tycker att det är ganska så intressant! Jag tror på ödet och att allt har en mening! Vad tror du?

Idag mår jag bra,trotts kylan utanför. Kroppen och knoppen är sams idag och det är ju inte alltid så när man har fibromyalgi! Så det här blir en bra dag,eller hur?

Vi skulle hämta flipperspelet i går men B&D var inte hemma så vi ska dit nu kl 11!

Dags för mig att hoppa in i duschen,få i mig lite kaffe och väcka P,så vi hinner i väg i tid! Sen ska P åka till Skövde och jobba i kväll.

Ha en underbar Tisdag alla vackra vänner! Det hade jag tänkt att ha!

Kram kram

6 kommentarer:

Vicki sa...

Hur många minus grader har ni hos er??

Inte klokt vad dagarna går fort när man är ledig. Snart dax att fira in det nya året bara 2dagar kvar.

Gott Nytt År, Vicki

stina sa...

Skönt att du mår bra idag :O)

Så roligt med flipperspel, då vet jag vad ni ska göra heeela lovet...*S* ;)

Ta hand om varandra och ett
Gott Nytt År till dig Pia,

Varma kramar Stina

lena sa...

Jodå, jag tror på ödet.

Idag har vi kallt och solen tittar fram efter dimman som lättat.
(gör ett nytt försök att lägga in en kommentar)

Ha en bra dag

Kram
lena

Annelie sa...

Hoppas att ni har det roligt med eret flipperspel.. :o))
Kan tänka mig att era ungdomar står där hela tiden..

Ha nu en helt underbar nyårshelg framför er..

Jag mår si så där.. hoppas verkligen Iprenen hjälper mig mot bröstsmärtan.

GOTT NYTT ÅR hjärtat till dig och hela din familj.. // Varma kramizzar Annelie

Majken sa...

Önskar dig en fin fin tisdag!
Inte för mycket flipperspel ikväll...

KRAM

Sara sa...

Här visar termometern på 19 minus grader. Och vi har en massa snö. Trots allt så älskar jag vintern och detta väder. Är ju inte säkert att jag och kroppen tycker lika =)

Hoppas du får en trevlig nyårsafton och att ni får trevligt med det nya flipperspelet. Själv väntar jobb hela helgen.

GOTT NYTT ÅR på dig. Nu är det bara att vänta på 2010 med spänning.

Kram