söndag 5 april 2009

Fixar dag i dag.....


Japp i dag är det mycket som jag vill hinna med,vi ska städa så huset känns fräscht för de som ska vara här när M & jag är på sjukhuset,jag har lite tvätt som ska tvättas,M & jag ska packa det vi behöver ha med oss till sjukhuset,P ska tvätta bilen,jag har blommor att plantera som jag ej hann med i Fredags,jag vill att familjen ska vara tillsammans idag sen dröjer det ett tag innan allt blir som vanligt i gen....Sen har vi vatten gympa i kväll P & jag....Phu vilken dag! Men vi hjälps åt alla här hemma så kommer det gå bra!

I går hade vi en kanon dag,vilket underbart väder! V i satt på altanen och pysslade & målade ägg! Sen grillade vi och satt länge länge och bara njöt av det härliga vädret! Vi hade verkligen en heldag tillsammans med svärfar,svägerska N,svåger C och sötaste E......underbar familje gemenskap!!

Är lite trött idag,men mår bra och det gillar jag!

Ha en bra söndag,kramisar

2 kommentarer:

Snäckan sa...

Härligt att du mitt i allt får mår bra.
Det blir mycket att fixa när man ska vara iväg ett tag. Skönt att veta det är fint hemma när man åker.
Jag håller tummarna för att allt går bra och att ni snart är hemma igen.
Kramar!

Jag sa...

Hej min vän... slit inte ut dig nu bara... ta det försiktigt....