måndag 20 april 2009

Måndag igen,vart tar tiden vägen?

Tjena hej!

Allt väl med dej?
Med mig är det bra,det känns i kroppen att A körde skiten ur oss i går på vattengympan men annars okey,skönt!

Idag åker P och jobbar i Trollhättan men innan han åker tänkte jag att vi äntligen skulle ta oss ut i trädgården och kratta lite,rensa bort skräp släppa in våren! Jag kan inte kratta själv pga värk i armarna och inte heller pga Fibromyalgin.....det kliar ofta i mina fingrar och jag vill göra så mycket....väldans frustrerande!!

Annars har jag lite samtal som behöver ringas bla till Distriktsköterskan som ska plocka bort dotter M's agraffer ( ="nitar" i ryggen i stället för stygn) tänk att det i morgon redan gått 2 veckor sedan operationen!!

Nu ska jag surfa runt lite hos er!

Ha en jätte mysig Måndag,kram Pia

3 kommentarer:

Annie sa...

Go morgon. Usch vad trist att inte kunna göra ngt är man har ont =(
Tiden den bara springer iväg. Hoppas allt är bra med din dotter, att det går åt rätt håll och att smärtan minskat.
Ha en mysig måndag du me´
Kram

Majken sa...

åhhh välkommen hit P ;) Nästa gång kan du förlja med honom & hälsa på mej :)

RTiden går väldigt fort.. 2v har barat rusat iväg, men jag är inte säker på att M tycker dessa 2v har rusat iväg... Hur känner hon sig? Väldigt ont?

Fick han krattat ihop innan han åkte?
ha en skön måndag
kram

Annika sa...

Du finns i mina tankar! :) Härligt att få det lite vårfint. Trist att inte kunna göra det man vill. :( Tack för peppingen idag! :) Ha det bäst! *puss och kram*