torsdag 2 april 2009

Torsdag,idag ska jag klippa mig!


Återigen en härlig vårdag,och en må bra dag för min del! *Me like*

Som sagt idag ska jag klippa mig och göra nya fräscha slingor skönt att ha det gjort inför sjukhusvistelsen nästa vecka.För en gångs skull har jag bokat tid innan jag vantrivs med håret,skönt att ligga steget före liksom!

P kom hem i går en dag tidigare,mysigt! Han har jobbat natt hemmifrån men det var inte så många timmar så det blir en bra dag i idag tillsammans med min älskling.

Igårkväll tog vi en sväng till Svägerska N,svåger C och älsklings E,lite bäbis mys påfyllning :-) och fika :-) Sen fick vi ju åka i vår nya bil,inte helt fel!

Snickaren var ju här igår och gjorde fint,resten får vänta tills efter dotter M's operation sa vi....men vi är på G nu!!

Söliga vår hälsningar från mig!

2 kommentarer:

Annika sa...

Hoppas att du får en underbar dag idag! *puss och kram*

Snäckan sa...

Härlig vår här också!
Hoppas du blir nöjd med håret.
Kramar!