söndag 5 april 2009

Hej då på ett tag!

Passar på att skriva ett par rader i mellan fixandet här hemma,vattengympan fick vi hoppa över idag det hanns helt enkelt inte med.

Jag kommer ej ha tillgång till internet på sjukhuset,kan blogga från mobilen men bara snabba inlägg då jag går och käkar eller lämmnar avdelningen eftersom man ej får ha mobilen på på sjukhuset.
Så ta inte illa upp om jag inte kommenterar era bloggar nu på ett tag,titta gärna in här och lämmna ett avtryck,jag kommer läsa allt!
Åh vad jag kommer att sakna er,man blir så van vid detta(ja beroende!!!)....

Hoppas som sagt ni tittar in här även om det blir sämmre med uppdateringen nu ett tag.

Håll tummarna för oss på tisdag....kram kram

6 kommentarer:

Anonym sa...

Önskar er en bra vecka: Kram

mickis sa...

HÅLLER TUMMARNA FÖR DIG & DOTTERN DENNA VECKA!

*styrkekram*

Annika sa...

Ni finns i mina tankar! *puss och kram* Tack för din fina kommentar i min blogg! <3

Jag sa...

Jag tänker på er.... ring om det blir tungt... dag som natt spelar ingen roll det vet du....

Kram på er

Snäckan sa...

Tänker på er och håller tummarna! Kommer sakna dig.
*kramar om*

Annie sa...

Styrkekramar till dig och din dotter, denna vecka.
Kram