tisdag 28 april 2009

Välkommen till mig denna Tisdag!

Hej fina du,hoppas allt är bra med dig i dag!?
Jag mår super bra,det var länge sedan det var super bra....så det är lycka bara det!!
Mår så mycket bättre av sol och värme,skönt att slippa tänka på Fibromyalgin om en bara för en eller ett par dagar......

I går var härliga T här och fikade,min underbart ärliga och posetiva vän,det är en skön känsla när man vet att man är omtyckt för den man är! Tack för en jätte mysig eftermiddag! :)

I dag är sista dagen som dotter M är hemma från skolan,hon ska gå några timmar onsdag & torsdag så hon kommer i gång lite.
Så idag ska vi gå på stan en sväng shoppa lite nya kläder till oss tänkte jag....äta en god lunch på stan,kanske behöver vi pausa ofta för att vila ryggen men vad gör det? Huvudsaken är att hon kommer igång lite mera och att vi får mysa tillsammans på stan.

Just nu njuter jag av mitt morgon kaffe,ligger i sängen med dator i knäet,Morris spinner här brevid,söta goa katt som snart fyller 7år,han är mitt femte barn! :) jamar och "pratar" hela tiden....söta fina katt!

Önskar dig en härlig dag,kom i håg att energi föder energi!

Puss och kram....

8 kommentarer:

Annie sa...

God morgon! Vad härligt att du mår bra =) Låter som en mycket trevlig dag du har planerat för dig och M. Hoppas ni hittar nåt fint =) Ha en underbar tisdag. Kram

Annika sa...

:) Underbart vännen! Är så glad för din skull! Här regnar det och jag önskar att solen kunde få komma tillbaka. Kan du inte skicka hit lite fint väder till mig? :P Ha det bäst! *puss och kram*

Majken sa...

*glad för din skull* Det är härligt med bra dagar!!

Hoppas ni får en riktigt mysig stund på stan. Det är mysigt med shopping & lunch med dottern, brukar vi oxå unna oss ibland jag & min tjej..

ha en skön dag!
Kram

Snäckan sa...

Hej vännen!
Så underbart att läsa att du mår så bra! Blir så glad när jag läser det. Njut av känslan att må så!
Låter som en riktig mysdag med dottern. Hoppas den blir som ni förväntar er.
Så skönt för henne att gå till skolan en stund imorgon. Hoppas det går bra.
Kramar från mig!

Anonym sa...

Hej svejs..

Hittade hit genom Snäckan´s blogg, alltid roligt att få läsa nya.
O din var väldigt skojjig att läsa, såå positiv och glad.

Jisses vad många det är som lider av sjukdomen Fibromyalgi. så även jag.. ;o(
Men mår såå mycké bättre när värmen är med oss.

Vi har oxå en katt som är som din med att ligga hos oss i sängen och spinna, sen har vi en annan katt som oxå är som din detta med att prata.
Vi hade tills för 5 veckor sedan en underbar goooo hund som fick lämna oss och jordelivet p.g.a att hennes lungor var fulla med cancer-tumörer.
Så fyyyyy hur jag har mått denna tid, då har inte ens värken varit snäll mot mig.
Trodde inte en människa kunde gråta så mycket som jag gjort och gör än till och från.
Saknar hjärtat så det värker i mitt bröst.

Ha det bäst och kika gärna in på min blogg.. // Annelie

http://minegen65.blogspot.com

Anonym sa...

Vad skönt att du känner dig bra. Hoppas du får njuta av detta några dagar.
Ha en trevlig kväll.
Kram

Jag sa...

Hejsan vännen... Jag tycker du gör rätt i att shoppa lite. Vissa förstår inte det....

kram

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.