onsdag 1 april 2009

Sol sol sol!

Härliga väder idag med! *NICE*

Sitter här med mitt kaffe och väntar på snickarna som ska komma snart,så Pia har redan duschat och bäddat! Kors i taket!!
I dag ska de "bara" sätta dit lite lister,fixa en hylla mm. Men sen är det lite mer på G som jag återkommer om när det blir dax!
Tänkte snart baka en kladdkaka till fikat....måste bara vakna lite mera först!

Jag mår så himla bra,åh vad jag uppskattar bra dagar....tänk om man alltid kunde få må så här!!

Hur är det med dig idag? Händer det något skoj?

Kram kram till dig

7 kommentarer:

Anonym sa...

Här skiner också solen. Fantastiskt skönt. Jag känner mig rätt bra själv idag. Vattengympa och psykolog på schemat idag.
Ha en bra dag.
Kram

Annika sa...

Härligt att du mår bra! Tror att jag oxå ska ta och gå och dricka en kopp kaffe snart. Är i skolan. Ha det bäst! *puss och kram*

Jag sa...

ÅÅÅh va härligt med våren. Ska nog också baka något idag... kanske röja lite ute och fika där.
Kram till världens bästa vän!!!!

Snäckan sa...

Vad härligt att du har en bra dag! *glad för din skull*
Kram!

Maria sa...

Vädret ute kunde väl vara lite bättre (mulet men i och för sig inte så kallt) men inomhus skiner solen. Din glad-dag smittar :-).
Tack för alla goa kommentarer du ger mig, blir så himla glad :-)))).

Kram, kram till dig,
Maria

Madeleine Berglund sa...

Hej! Ja, visst är det en härlig dag. Jag har njutit av solen idag en smula. Sen fick jag en kopp kaffe över mig, ajaj. Kladdkaka låter trevligt, får man smaka? hihi. Kram Madeleine

Majken sa...

ja visst är det en underbar dag solen skiner & himlen är blå... vad kan väl gå fel då...?

Blev snickarn klar?
Ha en fin kväll!
Kram