torsdag 23 april 2009

Hej hej :)


Hittade denna bild och den är så talande för Fibromyalgi tyckte jag!

Idag är en bättre dag,det gillar jag:) Har sovit riktigt gott i natt,både jag och dotter M (alltså snarkar jag INTE!! så det så!!!) Vaknade pigg och utvilad i morse,det är ju en bra början på denna soliga Torsdag ;-)

Idag kommer saknade P hem,att man kan vara lika kär efter 17 år tillsammans det är så underbart! 17år och 4 underbara barn senare!

M verkar piggare nu efter några dagars svacka,vi trodde det var en urinvägsinfektion på G men det verkar vi ha fått bukt med genom att dricka massor med citronvatten. Problem är till för att lösas och det har vi gjort flera ggr den sissta tiden. Det har varit allt från trög mage,kuddar bakom ryggen när hon ska sitta,smärta efter operationen,aj när bandage ska bytas,aptitlöshet, mm mm och detta bara sedan vi kom hem...på sjukhuset hade vi andra och större problem....

Ha det gott,det ska jag försöka ha i dag! Kram

8 kommentarer:

Majken sa...

Precis så är det.. Problem är till för att lösas.. & det ÄR så man som mamma måste tänka & agera.. Hur skulle barnen klarar sig utan mamma *skratt*

VILKEN BRA BILD!
Tjuvar den...

Självklart snarkar du inte.. det visste vi ju redan :P

Har P varit i THN hela veckan? Vad gör han här?

Underbart väder i THN idag. Strååålande solsken & alldeles ljummet & vindstilla. Jag & Zingo tog en rejäl promenad idag.. Han ska bantas nu.. *ler* Har gått upp 2kg under våra jobbiga dagar här hemma...& veterinären tyckte han hade lite för mycket mellan revbenen.. typ 1kg för mycket, Hmmm vadå? Vem har inte det...? hahaha Men självklart ska han inte bli tjock, det mår inte hundar bra av. Så lika bra att ta det nu medans man inte har ngr problem.

Njut av dagen & pyssla om din lilla!

jag måste förresten hålla med om kärleken... Vi har varit flörlovade i 20år i december & visst går det upp & ner ibland.. Men det är skönt att veta att kärleken fortfarande gror..

KRAM

Snäckan sa...

Hej vännen!
Tack för fina och varma ord!
Blir glad när jag läser att du mår bättre och att även dotterns hälsa går på rätt håll. Visst är problem till för att lösas. Som mamma blir man expert på det :-) Eller hur?
Min dag är sämre än sämst idag. Nu kan det bara bli bättre...
Kramar!

Cecilia sa...

Jag lånar också bilden ;-)

Snäckan sa...

Tack gumman!

Förresten - jag lånar också din bild.

Kramar!

Majken sa...

*ler* Jag blir jätteglad för dina kommentarer oxå.. bara så du vet det... :)

Nu ska jag piska mig själv att göra ngt vettigt en stund härhemma.. Har inte haft vare sig ork eller lust.. Men huvudvärken har lättat lite & detta hemmet behöver lite undanplock.. & egentligen en storstädning.. Men det får bli en annan dag...

Ja visst är Zingo skön.. Fast det tycker väl alla mattar om sina hundar... Nu ligger han på rygg i en båge i sonens säng med foten uppe på en av kuddarna.. *inte bortskämd alls*

Nää jag har inte sett ngn FÅRD hehehe

Fortsätt njut av Kaffe Latte... & solen..
Kram

Annika sa...

Skönt att du sovit bra! :) Vilken härlig bild! Jag orkar inte blogga idag. :( Ska snart gå på syjunta. :) Ha det bäst! *puss och kram*

Anonym sa...

Ha en bra dag.
Kram

Snäckan sa...

Tack vännen! Din kommentar fick mig att börja gråta igen *generad* Du skrev så fint!
Du har rätt i att det finns mycket att kämpa för. Jag ska inte ge upp. Måste bara hämta kraften någonstans.
Kramar till dig vännen!