tisdag 14 april 2009

HEMMA!!!


Tjena tjena!
ÄNTLIGEN hemma!! Vi var hemma straxt före 12 i dag,åh vad vi njuter!!
Vi har haft några tuffa oroliga men ändå bra dagar.....Dotter M mår okey,självklart har hon ont som attan vem skulle inte ha det! 18 skruvar har hon nu i ryggen och 9 st steloperarde kotor! Men hon kommer må bra bara hon får vila upp sig och äta mammas goda mat(sjukhusmat är ingen hitt).

Så i dag har hon beställt potatis gratäng och grillad fläskfile',självklart ska hon få det! Gratängen står i ugnen och snart ska vi grilla....

Har ej hunnit läsa era bloggar ännu men jag ska jag lovar! Har saknat er alla så mycket!! *Tack för alla fina kommentarer* det har varit så värmande! TACK!!

Nu ska jag fixa klart maten,kram på er alla fina! //Pia

4 kommentarer:

Annika sa...

MUMS!!! Jag kommer direkt! ;) Ha det nu så underbart och njut av att vara hemma. *puss och kram* Har saknat ditt bloggande och dina fina kommentarer i min blogg! ;)

Laizan sa...

Vad skönt att allt har gått bra, tuff operation hon har gått igenom, så mycket skruvar och grejer i den lilla ryggen.

Minns när min man stelopererade en bit av nedre ryggkotorna pga diskbråck förra året, han var ju hur dålig som helst..*rys*
Sen har han börjat frysa som en tok efter det och då sa läkarna att eftersom han har titanplattor i ryggen så kyler det ner kroppen
och då fryser man mycket mer..lustigt va!
Hoppas hon mår bättre snart, eller det såklart hon kommer göra efter mamsens goda mat, eller hur?!..*ler*

hoppas du också mår bra !
många kramar...
Annelie

Annie sa...

Ja det måste kännas otroligt underbart att få komma hem. Tuff op hon har gått igenom, skönt att hon mår hyfsad okey iaf, förutom värken =\
Så klart att mammas mat är bäst =)
Ha det gott! Natti natti

Snäckan sa...

Så skönt att ni är hemma igen! Har tänkt massor på er.

Kramar!