lördag 18 april 2009

God Lördags Morgon!


Hur lever livet med dig i dag? Hoppas det är bra!
Jag mår så bra i dag med! Solen skiner och livet leker!

I dag ska vi titta på stora sonen J när de har fotbollsmatch! Han är målvakt,och ja jag ÄR stolt över honom!! :) Det finns inget roligare än att heja på honom & hans lag som vi följt sedan de var 8 år....oj det blir 8 år i år,de fyller ju 16 det här året!

Sen behöver vi hem så dotter M inte ska behöva vara ensam så länge,även i går var hon pigg och på G! Hon fick Sex and City samlingsboxen i present av Farmor & M så gissa vad hon gjorde från kl 14-23 i går?? och än är det långt från slut,perfekt när man ska vara stilla! Det enda "problemet" är när hon måste skratta så gör det så ont i revbenen/ryggen men det är det värt....;)

Kära svägerska N med familj kanske skulle komma hit i dag eller i morgon,det ser vi fram emot som alltid!

Skulle behöva städa lite med....får ta det när det passar...

Vad gör du i dag? Hoppas du har sol där du är och får njuta av den härliga vår vi har!

Soliga & glada hälsningar från mig//Pia

2 kommentarer:

Annika sa...

:) Blir så glad när jag läser ditt inlägg. Du är så positiv! :) Ska försöka få ihop en blogg lite senare så att du kan läsa vad jag gör idag! ;) Ha det bäst! *puss och kram*

Majken sa...

Åhhh vad härligt!! Du är som en sprudlande liten ängel.. Tror du uppskattar att vara hemma efter lå´ng tid borta.. Skönt att vara med familjen..

jasså fotboll.. Ja här har du oxå en tokig fotbollsmamma ;) för att inte tala om pappan hos oss som till på köpet tränar sonens lag & när dottern var yngre & spelad så tränade han henne oxå... Men jag uppskattar att han vill göra saker med barnen även om jag ibland kan tycka det blir "för mycket" fotboll...

Helt suveränt att få en dvd-box Då förstår jag att M blev glad :)
Ha en underbar lördag!