onsdag 29 april 2009

God Morgon alla fina!

Vilken underbar dag! Solen är här i dag oxå,liksom fåglarna som så troget kvittrar och gör vår värld trevligare att vara i....:) Me like!

Idag är som sagt dotter M i skolan halva dagen,jag är stolt över henne och tycker det är bra gjort att gå till skolan 3 veckor efter en stor ryggoperation! Själv skulle man nog vara halvdöd fortfarande....

Själv ska jag unna mig att bara göra ingenting,släppa alla krav och måsten och bara vara Pia.....sitta i en solstol och njuta av solens värmande strålar,njuta av en latte på altanen....

I eftermiddag kommer P hem och är sedan ledig tills på Måndag kväll,det gillar vi!

Ska ta en sväng med dammsugaren senare i eftermiddag,ett ont måste idag.

Ha en fin dag fina du,njut av livet-det gör jag!
Kram Pia

6 kommentarer:

Anonym sa...

Tittar in och önskar dig en underbar onsdag!
Strongt att M redan är tillbaka i skolan efter så kort tid sen op, hoppas hon orka hela, halva dagen. Kram

Annie sa...

Glömde skriva mitt namn *pekar uppåt* =\ Kram Annie

Majken sa...

Jättebra gjort av M!!!

Ja det tycker jag att du ska göra bara ta en Pia dag!! Det behöver man när barnen/barnet varit sjuka.. Man iaf jag har behov av lite egen tid & då laddar jag batterierna inför kommande drabbningar ;)

Ha en skön dag!

Snäckan sa...

Så skönt att du får några timmar för dig själv idag. Det behöver du säkert efter de här veckorna! Jag hoppas det funkar bra för M i skolan.
Underbart väder ute! Njuter av värmen!

Kramar!

Annika sa...

:) Du är allt jämt så positiv. :) Och som du säger. Det smittar av sig! Hoppas att du har haft en bra dag!? *puss och kram*

sanna sa...

Vad kul att du kikade in hos mig
:-)
Kikar givetvis tillbaks nyfiken som man är :-) Hihi!
O vi har ju fibron gemensamt.
Vore kul o "prata" mer.
Kram