lördag 25 april 2009

Ibland blir det inte alltid som man tänkt sig...

I fredagskväll fick vi ett samtal från Svärmor,hon berättade att hennes man M fått åka in till sjukhuset men Ambulans tidigare på kvällen. Han hade fått en hjärtinfarkt!!

M är bara 50 år,51 nu i Maj....det känns som det är alldeles för tidigt för att han ska "drabbas av sånna saker"....

Våra tankar har hela denna dag självklart gått till M,tyvärr bor vi ej i samma stad så det är i det här läget som är nu inte aktuellt att hälsa på. Han mår vad jag förstår bra nu,men får stanna ett tag för observation.

M du skrev en kommentar hos mig häromdagen som löd "vi älskar dig" nu är det min och övriga familjens tur att säga så till dig *Vi älskar dig* Vi lider så med dig och önskar det vore något vi kunde göra....

Åter igen drabbas vår familj av sjukdom,det räcker nu!
Förra året på valborgsmässoafton fick svärfar en stor stroke och var väldigt nära att inte klara det,men han gjorde det och kom tillbaka...tyvärr inte helt återställd..
I samma veva fick vi veta att vår dotter M ska behöva göra minst 2 st avancerade ryggoperationer. Den första gör hon sedan i slutet på Oktober -08 ,den andra gjorde hon nyss,den 7/4 -09

Den 9/1 kör min P av vägen,totalkvaddar vår nya bil och hade mer än Änglavakt....

Och så i går den 24/4 så får svärmors M denna hjärtinfarkt...phu hur mycket elände finns det att fylla på med?

Så nu tycker jag att det räcker vi vill inte ha mera elände hos oss,så det så!!

Pia

5 kommentarer:

Snäckan sa...

Livet är svårt att förstå sig på. Ibland är det som om olycka och sjukdom aldrig vill ta slut.
Jag hoppas av hela mitt hjärta att det är slut på elände för er del nu och jag hoppas att er M snart blir frisk och får komma hem.
Tänker massor på dig!

*kramar om länge*

Annika sa...

Du finns i mina tankar vännen! *puss och kram*

Jag sa...

Nej fyyy... nu får det räcka tycker jag...Ni måste få lite tid till att bara vara en lycklig familj också.....

Kramar i massor vännen

Anonym sa...

Hoppas att allt ordnar sig för er och att ni slipper mer av detta.
Önskar dig en bra dag.
Kram

Majken sa...

uschianna mej vad mycket det blev på en gång...

Men din man hade änglavakt, M op är över, svärfart är nästan återställd så du ska se att svärmors make hämtar sig fint oxå.. Det hoppas jag verkligen... *det som inte dödar härdar*

Sköt om dig!
*bamsekram*