tisdag 28 april 2009

Vilken bra dag det blev!

Vi hade en jätte trevlig dag i dag dottern och jag.Var på stan i två timmar,sen orkade hon inte mera pga ryggen.Men vi kände oss nöjda och glada!

Sedan vi kom hem vid 13 tiden har vi bara umgåtts först bara hon och jag sedan med de andra tre barnen! Underbart mysigt! Kan inte förstå de som sitter framför tv,n var eviga kväll i stället för att lägga kvalitets tid på nära och kära....se film efter film,serie efter serie....visst vi tittar lite på tv'n men långt i från varje dag. Kanske därför vi känner så god sammanhållning i vår familj...

Nu ska jag ringa min P,han är saknad som alltid när han är borta men i morgon kommer han hem,me like:)

God natt

5 kommentarer:

Jag sa...

Ja, familjen blir starkare om man gör saker ihop....
Love U

Vicki sa...

Det är min son som är fotbollstokig. Han har fyllt 17 i år. Sedan Amelia har fyllt 11 och Ronja har fyllt 4år i år. Alla barnen fyller år i början på året så det har varit en del kalas nu.

Vicki

Snäckan sa...

God morgon! Så mysigt det låter :-) Skönt att ha en sån dag.
Jag hoppas du får en bra dag idag och att det går bra för M i skolan.

Kramar!

Majken sa...

Vad härligt ni verkar ha haft det! Blev det ngt shoppat då?

Tv & data snor tid från familjen.. jovisst!
Ser på mina tonåringar, de sitter gärna vid datan & umgås med vänner på msn&skype mm & samtidigt tittar på tv,n... Hua! Men så är det väl att vara tonåring...

Det är viktigt som du skriver att ta sig tid med varandra, prata med varandra att alla i familjen ska känna sig lika värdefulla. Sen är vi alla olika, har olika behov & det måste man lära sig att respektera varandra trots olikheterna. Det är en kamp men det går om man bara anstränger sig...

TV är bra & kul i lagom stora doser...

Ha en härlig onsdag!

Annika sa...

Så bra! :)