fredag 3 april 2009

Grilldax!


Hej på er alla fina! Idag är det bästa dagen på hela veckan *FREDAG* !!
Fint väder även idag så vi tänkte premiär grilla på vår nya grill som vi köpte i går!
Undrar vad det är män när de ska köpa nya "leksaker",då duger inte det som är lagom! Nej nej då ska det vara STORT! Jahopp så så fick det bli.Det roliga med P är att han aldrig lagar mat annars,men grillar det gör han....undrar hur stor spis vi skulle ha inne om han lagade mat året runt....hehe

Idag ska jag storhandla,behöver fylla på rejält idag...förbereda för familjen så de klarar sig ett tag när jag ska "bo" med dotter M på sjukhuset nästa vecka och en bit in på veckan efter.

Har oxå köpt lite vårblommor som jag ska plantera idag....nice :-)

Så ja som alltid på fredagar,en bra dag helt enkelt!
Hoppas din dag blir som du önskar...stor kram från mig!

4 kommentarer:

Majken sa...

Hoppas du får en kanonfin fredag & att det smakar gott med grillat...

Mums vad goda karreskivor vi fick igår ;)

Vilken dag lägs M in?
Håller tummarna för er..

KRAM

Majken sa...

Är du väldigt orolig för denna op? eller "går det på rutin" Tror man att det är sista op för M?
Det är så jobbigt när inte barnen är helt friska.. Vi har kämpat i flera år med min A,s mage & gjort otaliga undersökningar.. Men nu har det lugnat sig och man vet att hon svarar på antihistaminer.. Men processen har varit lååång..

Lycka till!!

Snäckan sa...

Kikar in och önskar dig en underbar fredag! Blir lite avis när jag ser att ni ska grilla. Så mysigt!
Får jag fråga vad M ska opereras för? Svara bara om det känns ok. Alltid jobbigt när barnen inte är friska.
Kramar!

Annika sa...

Wow, det var ingen liten grill! :P Härligt! Kan bli mycket god mat grillad på den. :) Ha det bäst! *puss och kram*