torsdag 16 april 2009

Torsdag,en ny härlig dag!

Hej du fina!
Hur är det med dig i dag? Här är det bra! Så skönt att kunna skriva att det faktiskt är bra!
Sovit hårt som en stock i natt,vaknade av alarmet på klockan varje ggn det var dags att ge dottern medicin....sommnade igen så fort jag la huvudet på kudden. Snozzade några ggr nu på morgonen innan jag tog mig ur sängen för att skicka de andra tre barnen till skolan.

Nu ligger jag här i sängen med datorn i knät och kaffet brevid mig,sköna kännsla!

Idag kommer kompis K hit och fikar det blir mysigt och som alltid energi påfyllning!!

Annars en lugn dag i dag med,skönt för M att återhämta sig...sakta med säkert läker hon! Ang maten så åt hon mycket bättre i går.....hoppas det håller i sig! Får se vad hon önskar för mat i dag....igår valde hon Tacos.

Känns som att man kan börja andas ut nu,andas och trycka på start för att börja leva i gen! Leva och njuta av allt det fina vi har i vår familj! Den underbara sammanhållning vi har med familjen och resten av släkten *LYCKA*

Så nu återstår bara för mig att önska dig en fin dag!

Och Jessica,tack för att du finns! Vad vore jag utan dig??

Njut av solen,njut av livet! Kram Pia

4 kommentarer:

Jag sa...

Tack snälla snälla Pia.... DU ÄR BÄST!!!

Snäckan sa...

Tack för dina peppande ord! Jag behöver dem just nu.

Skönt att läsa att allt går på rätt håll för din dotter.

Kramar!

mickis sa...

Vad härligt att det går frammåt med M & att du känner dig piggare...
Det är som att musten går ur, när man kommer hem igen efter en sjukhusvistelse.. Gott att läsa att du är på G igen..

Ha en underbar dag!
Kram

Farmor sa...

bra att hon har ätit, ville veta det..