söndag 19 april 2009

Inlägg Nr 200!

God Förmiddag kära du!

Det har gått i rasande fart sedan mitt första inlägg här,jag startade bloggen i slutet av November -08.
Hade ingen aning om att jag skulle tycka att det var så skoj att dela min vardag med er! Jag får så mycket härlig respons av er,ni stöttar mig enormt både när jag är uppåt eller känner mig låg!! *TACK*

Så det ger mig en extra kick att fortsätta här,vet hur mycket jag saknade er under veckan på sjukhuset....ni skrev så troget hos mig fast jag var lite frånvarande *UNDERBART*

Dagen igår var mysig,det blev vinst för J & hans fotbollslag! Kallt och blåsigt var det tyvärr så vi var bra frusna när vi kom hem.

Vi bakande hallon paj när vi kom hem,svägerska N och mysiga mysiga E kom och gjorde oss sällskap.....lite senare grillade vi,det blev kyckling lite korvar,till det min super goda grill sås och ris! Mums mums!

Vi såg Robinsson sen när N & E åkte hem,skönt att de får lämna träsket tyckte inte det var skoj alls.

I natt hoppade dotter M & jag över att ställa klockan för att ge henne natt dosen av medicin. Det gick jätte bra!! Så skönt att få sova!! Och bra att påbörja nedtrappningen av morfinet....det går verkligen åt rätt håll nu,hon var hos en kompis i ett par timmar i går....det var som medicin för henne!! Sen får hon självklart ta det lugnt ett bra tag till....Men man måste ju börja någonstans...

Idag ska vi städa och vattengympa kanske hinner vi en sväng till stan för smakråd till N&C.

Hoppas du trivs med det du gör i dag,att du kommer ihåg att du är fin just så som du är! *KRAM*

4 kommentarer:

Annika sa...

Är så glad för din skull! :) Kan tänka mig att du oxå har hittat flera andra som precis som du har Fibro och att det är kul att kunna dela med sig av sina erfarenheter och veta att man inte är ensam. Hoppas att du har en underbar avslutning på din helg!? Tack för allt stöd som du har givit mig! *puss och kram* din vän <3

Vicki sa...

Inne och kikar i din blogg. Sätter ett avtryck att jag varit här. Hur gamla är dina barn? Är ditt ena barn sjuk?

Vicki

Maria sa...

Skönt att allt går åt rätt håll även om det tar tid.

Stor kram till dig,
Maria

Majken sa...

Är glad att jag får läsa om dig & ditt liv!

Ja, vilken tur att de får lämna träsket..

Kram