fredag 17 april 2009

Idag känner jag livet i mig!

Välkommen kära fredag!
Är det inte underbart? Fredag veckans bästa dag och en dotter som mådde så mycket bättre i går!!

Idag ska jag handla mat,kylskåpet behöver sig en rejäl påfyllning. Är lite sugen att kolla i lite flera affärer,får väl se hur länge dottern kan vara hemma själv...men några timmar ska nog gå bra.
Ikväll blir det lite tv mys med familjen,fredagsmys! Har inte tänkt ut någon mat ännu men M får komma med lite förslag när hon vaknar....

På tal om M,vilken bra dag hon hade i går!! Vaknade och var hungrig! (=lycka för en orolig mamma) Hon frågade om vi hade någon tacos kvar sedan kvällen innan,japp det hade vi så hon åt som jag aldrig sett henne äta förr! 2 st mjuka tacorullar toppade med massor av fet cremefräsch ! Sen skulle K & E komma i fika då beställde hon favorit kakorna till fikat,jag gjorde &så ett stort fruktfat med färsk fräsch frukt som hon åt en hel del av! Och inte nog med det hon duschade och jag tror hon kände sig som ny efter det för det blev fixande med både smink och hår!! Hon är tillbaka min fina tjej!
Visst har hon fortfarande väldigt ont men det har vänt nu!

Nu ska jag surfa runt lite hos er andra,njuta av mitt kaffe,njuta av livet!

Kram till dig

7 kommentarer:

Annie sa...

Åh så bra att hon börjar få tbx aptiten =) och orkar fixa & trixa med sig själv, på rätt väg =)
Hoppas allt är bra med dig oxå. Härligt med fredagsmys, jag får ha det med halva fam. Två av tjejer åker iväg. Ha nu en härlig fredag. Kram

Annika sa...

Underbart gumman! :) Här blir det oxå storhandling idag då det är eko i kylen. :( Annars så måste jag plugga vidare. Tenta på tisdag. Men jag läste iallafall ut boken igår som jag har seminarium med på måndag. :D Ha det bäst! Solen skiner på mig idag men det är kallt ute. :( *puss och kram*

Cecilia sa...

Vad skönt att det har vänt för dottern!
Trevlig helg!

Snäckan sa...

Vilken underbar titel på ett inlägg! Och så härligt att kunna läsa det hos dig:-) Skönt att det går på rätt håll för din dotter.
Önskar dig och din familj en härlig helg!
Kramisar!

Majken sa...

Guud vad skönt att dottern blivit så pigg.. Jag menar orkar man sminka sig så.. ;)

Hoppas ni får en härlig familjefredag!
KRAM

Anonym sa...

Vad skönt att hon är bättre. Man är allt bra orolig som mamma. Ha en trevlig helg.
Kram

Anonym sa...

Vad skönt att hon är bättre. Man är allt bra orolig som mamma. Ha en trevlig helg.
Kram