onsdag 22 april 2009

God Morgon du vackra själ!

Onsdag idag.....För mig är det vila som gäller jag har en "fibrodag" idag,ont ont ont!
Natten har varit jobbig med massor av värk speciellt i högra handleden,ska ringa Dr'n igen tyckte min sjukgymnast.....blä!
Har oxå frusit & svettats om vart annat hela natten,plus att M haft ont i natt så vi har stört varandra.
Vet ni min dotter (M) som sover i P's säng nu efter Operationen,hon säger att mamma snarkar!!! Måste ha fel,jag snarkar? Nej då ;)

Nu är huset tyst,M sover & de andra 3 har gått till skolan.P är ju borta på jobb. Ska försöka sova en stund sen på dagen....

Men nu ska jag dricka mitt kaffe och surfa runt hos er mina vänner.

Ha en mysig Onsdag,kram Pia

8 kommentarer:

Annika sa...

*kramar om länge* Hoppas att både du och M mår lite bättre under dagen. *puss*

Snäckan sa...

Hej vännen! Vad trist att du har en så jobbig dag idag! Själv mår jag lite bättre och har orkat jobba mina 3 timmar. Känns skönt att ha varit där.
Hoppas du mår bättre framåt dagen.
Kramar!

Majken sa...

hejsan!

Självklart snarkar du inte... det gör väl inte vi tjejer eller hur... ;) Tösa måste hört fel...

Jobbigt med en sån dålig dag.. Försök ta det lugnt idag så orkar du säkert mer imorron..

Kram

Majken sa...

TACK!! för att du bryr dig!

Majken sa...

Känns det bättre nu i em?
Hoppas det!

Nu ska jag köra & hämta maken på jobbet.. var så "elak " att jag lät honom cykla imorse...
Vadå... ingen har väl dött av lite motion.. så hann han ju vakna på vägen till jobbet.. hehehe Men vi bor på "höjden" många backr.. så det blir tuffa uppförsbackar hem men det slippar han ju nu..

Sköt om dej 20+ ;) & ha en fin em & kväll

Jag sa...

Hej min vän. Nu kan vi sart börja räkna dagarn till jul/vår-middan... Jag längtar...
Nu skiner solen här igen.... Ta emot!!! Jag slängde lite solstrålar till dig nu... kände du det????
KRAM

TROLLTORIS BLOGG sa...

hej mamma!
tack, du har också en jätte fin blogg! kram tori

Vicki sa...

Nu förstår jag bättre och då vet jag vad det är din dotter gått igenom.

Såg att du är 36 blir 37 i juni precis som mig.

Ha det bra,Vicki