måndag 27 april 2009

God Måndags Morgon!

Skönt med en ny vecka tycker jag,ny vecka med nya möjligheter!

Helgen blev bra trotts att våra tankar mestadels var hos Svärmor och M,läget verkar vara under kontroll nu och det känns skönt.

I lördags var vi i Katrineholm på förmiddagen,J och hans lag spelade träningsmatch där,det blev vinst med 6-1! Super kul!!

På eftermiddagen var även svägerska N och hennes lilla E 8 månader här,me like :)
Vi grillade (igen!!!) och när vi käkade så kom även C efter sin dag på jobbet.
Det var en jätte mysig dag,var ute hela dagen!! UNDERBART!!

I går så njöt vi av solen en stund på förmiddagen,sen tvingade vi oss själva att gå in och städa....hur kul är det när solen skiner?? Men när vi väl kom i gång så gick det bra och rent och fint blev det.
På kvällen var jag på vatten gympa,V fick följa med och titta på mamma,N,K & F det tyckte hon var MYCKET roligt!! P och de andra tre barnen/ungdomarna var på IFK matchen. Till och med M var med och det är så skönt att se henne komma till baka mer och mer,hon var trött men nöjd i går kväll och somnade framför tv'n!

Idag är det ännu en härlig vårdag med sommarvärme! Underbara T kommer hit och fikar med mig och så skulle svägerska N & E komma igen,härligt! Jag ska göra en äpplepaj och ser fram emot att sitta ute på altanen och mysa med tjejerna!!

Hoppas du har en bra dag,att solen skiner på dig och att livet är snällt mot dig!
Sköt om dig,kram från mig

6 kommentarer:

Majken sa...

godmorron!
Låter som en riktigt bra helg!!

vad mysig det låter med fika kalas i trädgården...

Härligt att M blir bättre & bättre.. Det är jobbigt när barnen är sjuka..

Ha en underbar måndag!
Kram

Jag sa...

ÅÅÅÅ va gott med äppelpaj... det ska nog jag också göra en....

KRAM

Snäckan sa...

Hej vännen! Låter som om ni haft en härlig helg. Skönt att allt verkar gå på rätt håll!
Jag har också haft en skön helg. Ibland är det skönare än annars att vara ledig.

Kramar till dig!

Annika sa...

Hej söta du! ;) Hoppas att dagen blev bra!? *puss och kram*

Vicki sa...

Är det någon av dina barn som spelar fotboll?

Vicki

Majken sa...

Härligt att ni oxå käkade nationalrätten idag.. :P
Köttfärssås & spagetti går väl alltid hem :)

Hade ni trevlig på "fikat"

Japp jätteskönt att det löste sig med medicinen.. Tror banne mej att jag har blivit lite otursförföljd.. Har oflyt med mycket just nu... Nåja inget varar för alltid ;)

ha en gokväll!