fredag 8 maj 2009

Fredag me like :) !!


Så var det fredag,sköna mysiga fredag!

Idag är det en del på agendan,dotter M som är kompensationsledig idag pga att de var på läger skola,ska klippa sig & göra slingor kl 9.30....alldeles för tidigt enligt henne,men ska man bli fin så får man väl stå ut med det?? :) ;)

Sen ska vi stor handla så vi har mat och fika i morgon när vi ska fira sonen S födelsedag!

Städa ska vi oxå göra i dag....och fredagsmysa lite i kväll...phu det e' mycke nu! :)
Men det går bra vi hjälps åt allihopa så då går det fort....

Är glad i dag för i natt fick M & R sitt första barn en liten tjej! *GRATTIS*

Önskar er alla en härlig dag i dag! Kram Pia

4 kommentarer:

Snäckan sa...

Oj! Ja, idag skrev vi visst samtidigt :-)
Mycket på din agenda idag. Skönt du får hjälp!
Jag lovar jag ska vila när jag kommer hem igen. Vill inte lämna återbud. Kan vara skönt att komma ut lite trots allt.
Tack för ditt stöd, vännen!

Kramar!

Majken sa...

Åhh vad härligt att få pigga upp sig med en klippning & slingor...

Myckat att göra idag.. Men då är det extra skönt att sätta sig i fredagsmyset på kvällen..

Ha en riktigt bra dag!

Annelie sa...

Ville ju "bara" önska dig en riktigt mysig helg, å det verkar det ju som att ni kommer att få oxå.
Solen skiner och allt är bara bra,, förutom värken då som verkligen har kommit för att stanna nu.. :o((
Vill ha värme och strålande STOR varm sol igen, jag är såå fruktansvärt väderkänslig.

Som sagt var.. ha nu en rikigt MYSIG och goer helg.. // Kram Annelie

PS. Äré okej om jag länkar din sida på min blogg..?? DS.

Annika sa...

Hoppas att du har haft en bra dag? Jag ska jobba i natt och imorgon natt. 21-07. Ha det bäst! *puss och kram*