onsdag 20 maj 2009

Laddat batterierna!

Känns skönt att ha haft en vilo dag idag,har inte gjort något alls än så länge,vilket var precis det jag behövde! Har försökt koppla bort alla måsten,kände att det blev lite för mycket av allt.

När P kommer ska vi åka och storhandla,det var länge sedan vi fyllde på ordentligt,har mest småhandlat sissta veckorna och det känns som det fattas något hela tiden.

Någon frågade om P reste i jobbet,svar:Ja! Han reser nästan varje vecka runt i Sverige för tillfället. Denna vecka har han varit i Trollhättan tex. Vissa veckor jobbar han hemmifrån. Oftast åker han Måndag kväll och kommer hem Torsdag eftermiddag.

Ha en skön kväll//Kram

2 kommentarer:

Vicki sa...

Amelia är jätte duktig när hon sätter den sidan till. Så låna henne det får du inte :-)

Nä,jag säljer inte tupperwear utan jag hade det bara.

Vicki

Annika sa...

Hej gumman! Tack för din kommenatar i min blogg! :) Blir alltid lika glad. :D jag skulle oxå behöva en "vilodag". Men jag vet bara inte när jag ska hinna med att ha den? :( Det är lite för mycket just nu känner jag. :S Ha det bäst! *puss och kram*