torsdag 21 maj 2009

Städ & Fixar dag!


Godagens fina du!
Idag är det en ledig dag för många,skönt! P är ledig så vi ska återigen ägna dagen till att städa och fixa i svärfars hus. Köpte nya gardiner till Vardags rummet (till svärfars hus alltså) så de ska sättas upp när fönsterputtsarna gjort sitt! Kommer bli så fint!
Synd bara att inte svärfar får njuta av denna förvandling.....vi hade tänkt att göra denna städ insatts ändå men han inte....fy vad sorgligt...

Var och handlade mat i går så nu är kylskåpet lite mera välfyllt,skönt! Hittade även skolavslutningskäder till M så hon är klar! Lite kompliteringar till begravnings kläder blev oxå klart! Får ta det sista nästa vecka.

Nu mina vänner ska jag hoppa in i duschen och förbereda en ny dag,ha det gott fina du,kramar till dig!

3 kommentarer:

Annika sa...

God morgon hjärtat! ;) Har precis ätit min andra frukost och ska gå och lägga mig efter att ha jobbat natt. Hoppas att du får en bra dag! *puss och kram*

Majken sa...

Ta inte i för mycket nu...

Härligt att få tag på lite skolavslutnings kläder, det går så snabbt nu...

Jag ska tänka på att vara ute & snoka på nätterna istället när P är i stan ;)

Hoppas det blir en bra dag trots allt!
Kram

Snäckan sa...

God morgon tjejen!
Det är mycket bättre med mig nu. Allt rann liksom över i onsdags.
Hur är det själv? Tänker så mycket på dig, ska du veta.

Kramar!