onsdag 27 maj 2009

Mitt i veckan,Välkommen kära Onsdag!

Jag gillar Onsdagar,veckan vänder liksom och helt plötsligt är det inte så långt kvar till veckans bästa dag Fredag!

Har sovit gott i natt,så gott som det nu går med denna värk i handlederna....måste ringa Dr'n igen,men det får vara tills nästa vecka.

Idag ska jag städa undervåningen på förmiddagen,sen kommer min vän M och fikar trevligt trevligt! Övervåningen har min käre P lovat att fixa när han kommer hem.
I eftermiddag ska vi till svärfars hus i gen,ställa upp bord och duka till begravningen(minnestunden ska hållas i hans hus efterbegravningen).
I kväll kommer offecianten (stavas det så??) hit och pratar lite om begravningen,det blir en borglig begravning eftersom svärfar gått ur svenska kyrkan.

Hittade föresten kläder i går,både svägerskan och jag så här ser den ut min klänning till begravningen!

Igår fick vi ett tråkigt besked till, vill inte skriva om det här ännu men återkommer när jag känner mig mogen....trodde det var över med det jobbiga....tur vi har så starka band till varandra i familjen/släkten hur skulle det annars gå?

Ja ja nog om det,vi fick oxå veta att svägerska N och Svåger C vann budgivningen på huset de så gärna ville ha,så det verkar som om de är husägare i Juli! Grattis!!

Ha en bra dag mina vänner,glöm ej att vara rädd om dig själv och dina nära&kära!
*KRAM*

9 kommentarer:

Annika sa...

Du har fullt upp som vanligt! ;) Hoppas att du får en fin dag! Tack för lyckönskningarna via sms. Du är guld värd! *puss och kram*

stina sa...

Håller helt med dig om Onsdagar :o)

Usch !...för tråkiga besked, men jag hoppas det ordnar upp sig vad det än är.

Ha en fin dag/ Kram Stina och voffsen

Anie sa...

Det var en snygg klänning.
Trist med mera tråkiga besked =\ hoppas det ordnar sig på bästa sätt. Var rädd om dig. Kram

mickis sa...

Vilken härlig klänning. Den kommer du säkert ha användning av efter begravningen oxå. Skönt att ha det avklarat...

Vad ledsamt med ytterligare tråkigheter.. *kramar om* Men det är alltid så tycker jag att en olycka kommer sällan ensam.. utan man ska verkligen "känna" att man lever.. Du kommer gå stärkt ur det här...

Kul för svägerskan med huset!

Sköt om dig & ha en härlig dag!
Kram

Anonym sa...

Önskar dig en bra onsdag. Hoppas att alla tråkigheter lugnar ner sig för dig snart.
Kram

Annelie sa...

Snygg klänning, det är en som du verkligen kommer att ha användning för även efter begravningen.

Men snälla du, ett tråkigt besked till..?? *stackare*, hoppas att det löser sig till det bästa för er.

Skojjigt att de fick sitt hus.. :o))

Ha det bäst nu vännen och sköt om dig.. // Kramar Annelie

Snäckan sa...

Hej vännen!
Vilken jätte fin klänning du köpt! Den blir du säkert fin i.

Blir ledsen när jag läser att det inte är slut på tråkigheter för er del. Tänker på dig!

*kramar om*

Anna sa...

Jättesöt klänning!

Du ska se att det nog snart vänder, efter den jobbiga tid ni haft... Hoppas det iaf!

Kram, Anna

Michelin sa...

Tråkiga händelser i livet gör fibro till en värre fiende... tyvärr.....
Så försök se allt positivt och le ... Ja le bara åt allt elände..
Jag försökte le den dagen då min 22 åriga dotter kom hem och hade fått diagnosen: fibromyalgi..... Sen brast jag i gråt när hon inte såg....
Ja, livet kan vara tufft ibland...
KRAM på dej.