tisdag 26 maj 2009

Tänk vad en god natts sömn kan göra!!

Idag känner jag livet i mig! Och tack gode gud för det!(nej jag är ej religiös!!)
Orkar inte gå omkring och må skit så jag är så tacksam för att livet i dags känns lättare att leva! :)

Dagen i dag funderar jag på att åka till stan,är inte helt nöjd med de kläder jag tänkte ha till begravningen.Har en svart klänning som är ok,men jag vantrivs i den....sen har jag en snygg svart top som jag älskar så kunde jag hitta en kjol eller ett par snygga byxor till den skulle jag vara super nöjd! Det är valfri klädsel så det måste inte alls vara svart.....får se hur det går. Om jag bestämmer mig för att åka så ska jag träffa svägerskan som oxå har klädproblem....

Annars inga planer idag heller,städningen är kvar....den som spar han har....hehe

Kram på er alla goa' läsare//Pia

7 kommentarer:

Annika sa...

Hej vännen! Tack för din kommentar i min blogg! :) Grytan blev supergod och dessutom blev det över så jag kan ha med mig lunchlåda till skolan. :) Hoppas att det ordnar sig med kläderna. ;) Ha en bra dag! *puss och kram*

Majken sa...

*jag känner livet i mig* hihih vad UNDERBART!!

JAG HAR OXÅ DET LITE BÄTTRE DENNA VECKA & DET ÄR JAG SÅ GLAD FÖR.. mAN KÄNNER ATT MAN FÅR LITE MER ENERGI.. & DEN VANLIGA POSITIVA mICKIS BÖRJAR HITTA TBX.. tROR FAMILJEN ÄR RÄTT GLADA ÖVER DET..(OJDÅ stora bokstäver... sorry)

Hoppas du hittar ngt bra att ta på dig, det är så jobbigt att ha på sig sådant man vantrivs i..

Hoppas du får en härlig dag!

*kramar om*

Snäckan sa...

Hej *vinkar*
Tack för fina ord!
Vad skönt att du mår bättre! Håller tummarna för att du löser ditt klädproblem också.
Så fin bloggen har blivit förresten:-)

Kramar!

Ulrika sa...

Hoppas du hittade några sköna och trivsamma kläder!
En begravning är nog jobbig utan att man ska behöva misstrivas i kläderna.

Hoppas också att du kan vila lite och ta det lugnt så du har lite krafter kvar tills fredagen.

Kramar...

Vicki sa...

Det där med att måla bullarna det säger nog en del barn. När de ser det gula ägget med men bullarna blir ju inte gula :-)

Hoppas allt blir bättre för dig och din familj!!

Har inte haft dig som bloggvän så länge så jag vet inte vad du och din familj gått igenom.


Ha det bra,Vicki

Jag sa...

Vad skönt å höra att du mår bättre...

Annelie sa...

Hej igen vännen..

Kanonfin blogg du lyckas att få till denna gång oxå.. *önskar jag kunde detta, men kan inte.. :o((*

Fick du tag på några snygga kläder till begravningen..??
Gött när det är valfria kläder så det inte prompt måste vara svarta..

Ha det bäst nu och sköt om dig.. // Kramizzar Annelie