söndag 17 maj 2009

Söndag!


Huset är tyst alla sover utom jag som ville passa på att få en stund vid datorn innan dagen börjar.....dagen med det vi ska göra i dag....Vi ska till baka till svärfars hus,vi han gå igenom de mesta bland alla papper" Det var inte lite papper!!! Rensa,spara,slänga,ringa till,kolla upp osv Ett antal frågor har vi när det gäller hans försäkringar...phu!
Jag tvättade lite oxå tror han hade tagit fram ALLA sina badlakan och använt dom samtidigt för det var handukar överallt ca 15 st! Sen tog vi bort lakan och annat som behöver tvättas upp. Påbörjade också projekt städning,inget litet projekt i detta stora hus! Nästan så man inte vet vart man ska börja faktiskt....
Idag måste P klippa gräset så det ser bebott ut det sista man vill är ju att få inbrott.

Annars har vi vattengympa ikväll,den sissta för den här terminen så den vill vi ej missa!

Så nu mina vänner ska jag skynda vidare,önskar er en skön söndag!
Kram kram

4 kommentarer:

Annika sa...

Busy day! ;) Ha det bäst gumman! Tänker på dig! *puss och kram*

Majken sa...

Önskar dig en riktigt bra söndag!!

Tag inte för mycket på en gång nu... Du ska orka länge..

Hoppas det blir en trivsam vattengympa..

KRAm

Snäckan sa...

Kikar in på söndagskvällen för att se hur du har det.
Jag hoppas du inte tar ut dig för mycket nu. Lätt hänt när man har mycket man "vill" fixa. Du får inte glömma bort att vara rädd om dig själv.
Kramar!

Annie sa...

Hoppas du får en bra avslutning av helgen =) att du inte slitit ut dig för mycket av all städning och rensning.
Ha det så gott! Kram