torsdag 7 maj 2009

Tjolahopp!

Regnet verkar ha gjort sitt för denna gång och i stället har solen kommit till baka,skönt med bättre väder inför helgen!

Idag är båda min döttrar hemma med huvudvärk,hoppas det inte blir värre utan att vi kan fira S på lördag som vi tänkt.

Idag ska vi hämta sängar till S & J ,sängar vi fått av Svåger och svägerska eftersom de köpt nya till sig.Vi behöver bara fixa nya bäddmadrasser eftersom att de haft en stor på båda och jag tror ej att mina söner vill dela rum med dubbelsäng ;)

Mår bra även i dag,så skönt!! Fick frågan vad jag druckit sedan November,jo jag har druckit Aloe Vera från Forever Living,det sägs att det kan hjälpa hjälpa mot Fibromyalgi.....vet ej om det är det men jag mår ialla fall bra just nu,så det får väl framtiden utvisa!! Har verkligen kämpat med denna dryck,tycker den är så äcklig!! Men snäll som jag är har jag lyssnat på kompis T som säljer detta och kämpat på!

Nu ska jag krypa ner i sängen en stund till innan jag ska ta tag i dagen,ha en underbar Torsdag mina vänner,glöm ej bort att du är fin precis just som du är!!
Kram Pia

3 kommentarer:

mickis sa...

Hoppas drycken fortsätter hjälpa...

Huvudvärk är inte roligt, hoppas tjejerna piggnar till. Hade M haft det bra?

Käckt med nya sängar.. & jag tror precis som du att de inte vill ligga i samma säng ;)

ha en riktigt härlig torsdag!
Kram

Snäckan sa...

Hej tjejen!
Kikar in och blir glad när jag ser att du mår så bra. Härligt!
Nej, jag tror inte heller killarna vill sova tillsammans :-)

*kramar*

Annika sa...

Nice! Tack för ditt sms, ledsen att jag inte svarat! :( Ha en skön kväll! *puss och kram*