söndag 24 maj 2009

Ledig söndag!


God Morgon!
Hur mår du i dag min fina vän?
Själv har jag ont i kroppen,inte alls konstigt så mycket som vi fixat på sista tiden.

Idag har vi vilodag från svärfars hus,mer än välbehövt!

Trotts allt tråkigt som hänt så känns det i dag som att nu går vi mot ljusare tider! P och jag låg och pratade länge i natt,vi har ett stort beslut att fatta inom den närmaste framtiden....vet ej hur det blir,om det ens är möjligt, så jag håller er på sträck bänken så länge....men hur vi än gör så blir det bra fast på olika sätt bara det känns skönt att veta!

Vi ska kolla på stora sonen J's fotbollsmatch idag,härligt! Annars inga jätte planer utan bara vila,inga krav,inga måsten! En bra dag helt enkelt!
Hur ser din dag ut?

Nu vill kaffetanten ha kaffe :) Tack för alla goa komentarer! Blir så glad! Ni som bara läser utan att lämna ett avtryck,kom igen nu skriv något det skulle vara så kul att veta vilka ni är för ni finns det ser jag på besöks räknaren :) :)

Ha det gott,kram kram

11 kommentarer:

Sus sa...

Hej!Vilken fin sida du har.
Hittade hit genom Annelie.
Önskar dig en fin Söndag!

farmor sa...

läser varje dag, men skriver sällan nåt,läser tidningsrubriker och detta dagligen....vi höres

Anna sa...

Hej! Hittade hit via "Ulrikasyr".
Mysig blogg du har. Hit kommer jag gärna igen.

Viktigt med en vilodag emellan, när man har det lite extra tungt som ni har nu.

Kram, Anna

Annika sa...

Underbart med en vilodag! :) Undrar när jag ska få en sådan. I slutet på juni skulle jag tro. Tack för din kommentar i min blogg! :) Ha det bäst! *puss och kram*

Annelie sa...

Ååå.. väntar med spänning på vad ni har för viktigt beslut att ta.. *L*

Ha nu en riktigt underbar vilodag.. // Sköt om dig KRAM Annelie

Ulrika sa...

Ha det så skönt på din vilodag. Hoppas du kan samla krafter till allt som kommer..

Och hoppas att det beslut ni ska ta leder till nåt verkligt bra och blir en energikick!
;)
Kram från Ulrika som flyttat till blogspot

Sanna & Niklas Bröllop! sa...

Jo tack, jag mår fint men är ledsen över att min blogg beter sig
så konstigt!
Massor borta!
Jag får ta mig lite extra tid att försöka få ordning på den.
Hoppas att matchen gick bra. Två av våra barn hade match denna helg båda vann! ;)
Ha det gott. Kram Sanna

Majken sa...

hejsan vännen!

Jag har haft 2 lte bättre dagar nu! *glad* Med lite extra ork & då får man t.om ett bättre humör & glimten i ögat hihihi

Har just förberett en texmex paj tills ikväll!

hur gick matchen?

Hoppas det inte är ngr beslut som kan bli ledsa följder som du & P tänker ta...

Skönt med vilodag!! Det är du väl värd...

Sköt om dig!
KRAM

Anonym sa...

Hoppas du haft en bra söndag. Önskar dig en bra vecka.
Kram

stina sa...

Här är en till som läser din fina varma blogg emellanåt :o)


Har också bla fibro
Skönt att se att man långtifrån är ensam.

Jag känner med er i sorgens stund.
Sköt om er/Stina och voffsen

Snäckan sa...

Hej vännen!
Tack för dina fina kommentarer som värmer i själen!
Förstår att du har ont och är sliten. Ni har haft (och har) det tufft och kroppen måste ju reagera.
Tänker på dig!
Kramar!