onsdag 20 maj 2009

God Onsdags Morgon kära vän!

Hur är läget med dig idag? Hoppas ni är piggare än mig....I går eftermiddag var jag så trött så trött,tror det varit lite för mycket nu ett tag....Så idag ska jag VILA!! Svärmor följde med Svägerska N hem i går och sover nu där.
I morgon är det ju en ledig dag,så vi ska ägna helgen till att städa klart i svärfars hus och förbereda för begravningen som blir nästa fredag(29:e).
Så en vilodag i dag behövs....

Röntgen igår gick fort,ska bli intressant att få höra vad Dr'n säger om resultatet...

Ikväll kommer min kära P hem,saknad som alltid!!

Tänkte ta en bloggpromenad nu,det var länge länge sedan...vill ju veta hur ni mår och vad som händer hos er!

Kram kram

4 kommentarer:

Annelie sa...

Va glad jag blir.. :o))
Att du tar en hel dag vila.. det är du verkligen värd.
Gör nu bara ingenting idá.. *Lova*

Hmm.. kommer hem..??
Jobbar din man borta..??

Tack för förklaringen, nu förstår jag.

Ha nu en helt underbar dag.. // Stor kram Annelie

Snäckan sa...

Hej vännen!
Förstår att du var trött igår. Inte ett dugg konstigt.
Unna dig nu en riktig vilodag och ladda batterierna. Skönt att P kommer ikväll.

Du - tack för att DU finns :-)

Kramar!

Monachos sa...

Vill bara tacka för kommentar och skicka en kram genom cyber. Du har det inte lätt du heller. Det är så mycket att tänka på när någon går bort.

Må gott/M

Majken sa...

Du behöver vila.. jag vet av egen erfarenhet att man inte orkar spec många dagar med högt tempo på rad... Ta nu hand om dig själv så att du "orkar rida ut stormen"..

29e... hua *ryser* det är samma dag som jag blir 20år hehehe (typ)

Ha en fin dag!
& du jag har inte sett P denna gången heller.. hehehe

Kram