tisdag 5 maj 2009

Tjena tjena!

Åh vad jag känner mig glad i dag,glad och bekymmersfri! :)
Sådana dagar skulle man ha lite oftare! Kanske man bara får bestämma sig för att i dag ÄR det en bra dag?! Vem vet det kanske fungerar,prova vet ja!!

Huset är tyst och stilla i dag,efter en väldigt lång helg som avslutades med studiedag i går. Morris är visst inte heller hemma,säkert ute på jakt någonstans....:)
Så i dag är det bara jag,behöver en sådan dag att bara få vara....

Dotter M kommer vara borta över natten med sin klass,de är på lägerskola tills i morgon hoppas hon orkar bra med ryggen....om det inte går så har de lovat att hon får åka hem,känns tryggt att veta. De har oxå lovat att hon får gå och vila om det behövs....

Vädret är inte så vidare härligt i dag,regn och kallare ca 9+,kanske normalt för årstiden...stor skillnad mot hur det har varit innan. Mig gör det inte så mycket i dag,men synd om M och hennes klasskompisar nu när de ska på läger.

Nu ska jag gå på bloggpromenad och se hur ni mår i dag!

Kram kompisar!!

8 kommentarer:

Snäckan sa...

Härligt att allt kändes så bra i morse. Jag hoppas det känns lika bra fortfarande.
Du har skrivit så gulligt hos mig. Tack!

Kramar!

Majken sa...

Här var det uppsnyggat!

Vad roligt för M att hon fick möjlighet att åka med på lägret.. Hoppas hon orkar med..

Ja visst är det skönt med egna dagar ibland. Det har jag stort behov utav.. Hinna landa & bara vara Mickis...

Ha en fin tisdag!

Vicki sa...

Sover de i tält när de är på lägerskola? Ibland kan det ju vara jobbigt för ens rygg.

Vicki

Nettan sa...

Kan vara skönt med en "egendag" ibland.

Hoppas dottern får det kul på lägret.

Ha en bra dag !

Annika sa...

Underbart vännen! :) Blir så glad när jag läser att du mår bra! :) Själv är jag trött, trött! :( Ha en skön kväll! *puss och kram*

Jag sa...

Snart ses vi vännen... ska bli såååå kuuul tycker jag...

Snäckan sa...

Tack vännen!
Så roligt att M kan åka iväg på lägret. Jag hoppas det kommer att funka bra för henne.
Så fin din blogg blivit!

Ha en skön kväll!

Kramar!

Anonym sa...

Hoppas hela dagen har varit bra. Visst är det skönt att känna sig glad.
Ha en bra kväll.
Kram