lördag 16 maj 2009

Lördag Morgon!

Hur är det med dig denna soliga lördag?
Hos oss är det okey! Svärmor är här hos oss,mysigt! Får se hur länge hon stannar!
Någon frågade just om jag inte hade min svärmor kvar,jo visst hon finns men svärfar och hon var skilda sedan många år och svärmor bor med sin nya man M i Stockholm.

Idag ska vi först på fotboll och se när J vår stora son kör match med sitt lag,me like:)

Sen ska vi till Svärfars hus med barnen,tror det är viktigt att de får komma dit och bara vara....vi behöver också fixa lite där.

Mötet på begravningsbyrån gick bra,vi fick lite mera "kött på benen" ,nu är det en rad beslut som behöver tas.
Vi käkade tacos här hemma med svärmor,svägerska N,Svåger C och E på kvällen,pratade jätte mycket vilket var jätte skönt,skönt att bolla med svärmor också hon har ändå varit gift med svärfar i många många år och kan ha en lite aning om hur han skulle tänkas vilja ha det med begravning osv.....

Nu ska jag göra kaffe till min kaffe drickande svärmor och till mig och P såklart,det blir alltid mycket kaffe och härliga samtal när svärmor är här!
Sen lite frukost och en dusch så ska vi nog kunna få denna dag till en bra dag mitt i sorgen....Förra lördagen firade vi lilla sonen S,då var svärfar här....

Tack för fina och värmande kommentarer från er,ni vet att ni är de bästa som finns va? *KRAM*

3 kommentarer:

Annika sa...

Skönt att höra att mötet gick bra. Vi har oxå fint väder här uppe. :) Det blir grillning här uppe i kväll! :) Ha en underbar dag! *puss och kram*

Annie sa...

Kikar in för att önska dig en härlig lördag =) Idag så står det grillning på matsedeln =D
Ha det så bra. Kram

Majken sa...

Vad skönt att läsa...
Jag känner att du är mer positiv idag.. *glad* den positiva energin finns i din text :)

Vad skönt att det gcik bra på mötet & att ni fick så bra kväll!
Hur gick det på matchen? Jag håller med, det är skitkul att kolla på barnen när de spelar fotboll & liknande..

Ha en fin kväll du kaffemoster.. ;)

Här blir det schlager lördag!
Kram