onsdag 13 maj 2009

God Morgon,Onsdagsmorgon!


Hoppas din morgon är god?!
Här är det ok,glad för att jag kan sova bra på nätterna....tar sedan flera år medicin för att kunna sova (pga Fibromyalgin) men om det är en riktig värk dag så har jag svårt att sova ändå.Men nu när detta med svärfar hände så var det bara första natten efter som jag sov dåligt....P & jag störde varandra oxå tror jag....

Pratade med svägerska N i telefonen i går och vi sa båda två att det känns som att hjärnan går på halvfart,man orkar liksom inte ta in mera eller orkar inte heller ge så mycket av sig själv just nu.
Idag ska vi till svärfars hus,gå igenom lite papper....kolla läget....
På fredag em fick vi en tid till begravningsbyrån...

Insåg häromdagen att vi tog lite kort samt filmade på svärfar i Lördags eftermiddag/kväll när han var här och firade sonen S födelsedag. Fotografierna har jag tittat på genom kameran,men filmen får nog dröja....kan tänka mig att vi kommer uppskatta den mycket om ett tag. Lilla E 8 1/2 månad som inte fick samma möjlighet som våra barn att lära känna sin Morfar har en chans att få se filmen när hon blir äldre.

Nu ska jag hoppa in i duschen,ringa lite samtal innan vi ska i väg.

Ha en jätte bra dag.....Kram

Uppdate: Ringde min dotter V's gudmor A-C för att berätta om svärfar,det var ett jobbigt samtal....kände mig så stark innan....åh skit oxå....

7 kommentarer:

Annika sa...

Du kommer att må bättre snart! Första tiden är värst. Man går runt i ett vakum och orkar inte varken känna eller vara. Jag tänker mycket på dig och din familj de här dagarna. Du har en speciell plats i mitt hjärta! *puss och kram* från din vän A

Annelie sa...

Mmm.. typiskt detta med att man känner sig "stark" åså är man egentligen inte det.
Men gött att du kan gråta ut det i alla fall.

Sorgarbetet ÄR jobbigt, jag mår fortfarande dåligt till och från p.g.a sorgarbetet efter vår älskade hund.

Försök att ha det såå bra som du kan ha det och framför allt,, gråt om du behöver det oavsett vart du är.

Tänker på dig.. // Många kramar din vän Annelie

Majken sa...

Åhhhh vad FINT!!!! du har pyntat här inne... :) Vilket ljuvligt familjekort :) Fina är ni allihopa & lika varandra...

Förstår att det kan vara svårt att sova nu.. Det blir så mycket som surrar i huvudet & kroppen så man vet inte hur man ska kunna slappna av....

*tänker på dig*
Ha en fin dag!
Kram

Ulrika sa...

Du har något att hämta hos mig!

Dessutom har jag lagt till dig i min länklista, hoppas det är ok, meddela annars..

Kram på dig!

Annelie sa...

Hihi, förstår du är "nyfiken"..

Nu ska vi se.. den äldsta flickan och den yngsta pojken är likt pappa och de andra två barnen är likt dig.
Tycker i alla fall jag.

Ha det bäst vännen.. // Kramar

Snäckan sa...

Vad skönt att du kan sova. Det gör så otroligt mycket. Lättare att möta dagen och sorgen när man fått vila ordentligt.

Tänker på dig!
Kramar!

Anonym sa...

Ha en bra dag vännen. Många kramar till dig i denna svåra tid.