torsdag 5 mars 2009

4 saker:

Antar denna utmaninig från Mer Mickis blogg:

Fyra TV program jag brukar se:
- Let's Dance
- Bygglov
- Efterlyst
- MELODIFESTIVALEN
2. Fyra saker jag gjorde igår:
- Promenerade
- Uppfostrade barn
- Bloggade
- Lagade mat
3. Fyra saker jag längtar till :
- Våren
- Sommar
- Jessica
- Helgen
4. Fyra saker som står på min önskelista:
- Önskar jag kunde bli frisk
- Att mina nära och kära får var friska
- Att min dotters 2:a ryggoperation kommer gå lika bra som den 1:a
- Visa dotter V Japan där hon föddes då vi bodde där
5.Fyra saker jag tycker om att göra:
- Resa
- Mysa med bebis E
- Umgås med familj och vänner
- Laga mat
6. Fyra saker jag avskyr:
- Avundsjuka
- Falskhet
- Fibromyalgi
- Orättvisa
7. Fyra saker jag åt igår:
- Havregrynsgröt
- Omelett
- Korvgryta
- Sharonfrukt
8. Fyra bloggar jag utmanar:
* de som vill, vågar & kan

1 kommentar:

Anonym sa...

Kul att läsa! Jag antar utmaningen! ;) *puss och kram*