söndag 8 mars 2009

Söndag!

Nu har våra gäster åkt hem,huset blev tyst och tomt!
Helgen har varit jätte trevlig! :)
De som var på MantorpsTravet igår var mer än nöjda! De hade ett bord bokat där de åt och drack gott,givetsvis var det spel på hästar oxå...så en lyx dag hade de verkligen!
På kvällen i går så åt vi alla här tillsammans och hade en trevlig kväll,sen var jag trött som bara den på kvällen...tog på krafterna att vara barnvakt men åh så skoj och mysigt det var!

Nu är vi på väg till stan,äldsta sonen ska få en ny mobil,sen behöver vi fylla på kylskåpet lite.

Annars blir dagen lugn,ingen vattengympa i kväll,A är på semester...men skönt faktiskt det hade nog blivit lite för mycket för mig då.

När vi kommer hem från stan ska jag surfa runt lite och hälsa på i era bloggar,se hur ni har det i dag....;)

Kram från mig så länge

3 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt! :) Blir så glad när jag hör att du har haft en bra helg! *puss och kram*

Majken sa...

Vad mysigt ni verkar ha haft det... Härligt!

Gränsen mellan mycket & för mycket kan vara hårfin.. Ta en lugn kväll på divanen...

Kram

Micce sa...

Tack för en fin och trevlig helg!
Mycket värme och kärlek vilket känns tryggt och gör att man laddar sina batterier. Som Vanligt äter vi alldeles fööör gott och alldeles föööör mycket ;-) bara!
Pia, du är en väldigt speciell liten tjej, kom ihåg det, tack för allt ditt stöd med min Ängel.