tisdag 10 mars 2009

JAG....

Jag hittade en liten utmaning hos Fibrodagboken

Jag är kvinna, mamma, fru,svägerska,dotter,moster,vän,granne.....

Jag gillar att vara med mina nära och kära

Jag äter mat - för det mesta ;-)

Jag säger ja alldeles för ofta...,fast har blivit bättre på att säga nej när jag ej orkar

Jag ger mig sällan in i saker jag inte vet att jag klarar av

Jag är duktig på att få vardagen att flyta trotts fibron och på att laga mat

Jag stör mig på orättvisor,oärlighet,avundsjuka och missunsammhet

Jag läser gärna heminredningstidningar och böcker

Jag är vackrast när jag är lycklig ,enligt P är jag vackrast på morgonen

Jag skrattar ofta!

Jag är en positiv människa (när inte min Fibro förstör för mycket för mig eller om jag gräver i det förflutna som jag har tendens att göra när jag har ont)

Jag har aldrig kunnat släppa tanken på att jag kommer att bli frisk!!

Jag är lycklig när jag känner mig älskad och är omgiven av familj och vänner

Jag trivs inte när någon jag älskar mår dåligt

Jag är dålig på att se mina egna goda sidor

Jag är rädd för att det ska hända min familj något

Jag älskar mina barn och min familj

Jag uppskattar ärlighet och omtänksamhet

Jag tror på att våren snart är här på riktigt :-)

Utmanar den som vill!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Pia!
Tack för dina omtankar.
Kram från Lotta

Anonym sa...

Ja visst! Jag har redan sett resultat när det gäller inkallning! Hon svarar jättefint på klickern.

Anonym sa...

Roligt att läsa liter mer om dig!
Jag hoppas du har en fin tisdag!
Kramar!