söndag 22 mars 2009

Idag är det söndag!

Tjena mittbena!
Hoppas livet lever väl med dig idag!
Här är det bra,sköna känsla!

Har inte mycket på agendan i dag,P & S är och kollar på stora sonen J när de kör träningsmatch i fotboll. Jag och V valde att stanna hemma,ingen bra ide' att stå ute och frysa...får så ont i kroppen då...V är ute och leker med sin kompis T och stortrivs med det så vi har det bättre hemma en dag som denna! :) M är på stan med sin kompis E,så henne träffar jag inte förrens i kväll.

Går fortfarande i pyjamas men tänkte hoppa in i duschen nu,ta hand om lite tvätt,ja små pyssla lite i lugn och ro!
Kanske går det att fika ute på altanen idag med,fast med lite mera kläder...kanske kanske....

Det blir ingen vattengympa i kväll,P ska åka och jobba i kväll så det hinns ej med,sånt är livet. Kanske bra att jag sparar min krafter och laddar upp för avtryck Nr 2 hos tandläkaren i morgon...

Ha en skön söndag min vän,kram från mig

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för din kommentar i min blogg. :) Jo, jag sov när du skrev ditt inlägg. Men nu är jag vaken. Måste ju kunna sova i natt oxå. För imorgon bitti ska jag oxå till tandläkaren. Ha en underbar dag! *puss och kram*

Anonym sa...

Du gör mig så glad med dina inlägg hos mig :-), tack.
Låter som om du har haft en härlig och avkopplande dag, precis så en söndag skall vara :-).

Kram Maria

Anonym sa...

Jag vill bara önska dig lycka till idag, det kommer att gå bra ska du se!
Jag håller tummarna för dig!

kram Annelie

Majken sa...

*håller tummarna* för att tandläkaren är snäll mot dig...

Sånna val som du gjorde att stanna hemma för att inte frysa.. Ja precis så gör jag med, för annars kommer värken som ett brev på posten.. Annars så gillar jag att vara med på matcherna, är ju kul.. Men man vill inte betala med denna skraltiga kropp.

Här skiner solen idag.. hoppas den gör det på dig oxå!

Ha en fin måndag!