tisdag 24 mars 2009

God Morgon världen!

Vilken underbar dag va?! Det tycker jag,och det är ju goda förutsättningar för resten av dagen eller hur?

Barnen har just gått till skolan och jag sitter här med min latte,Morris spinner och och mår bra även han :-)

Idag kommer Min kära P hem från Västerås där han jobbat 2 nätter....härligt han är så saknad när han är borta. Annars så har jag inga planer i dag,eller planen är faktiskt att inte ha några planer. Behöver sådana dagar med för att må bra.

Hoppas din dag blir bra i dag....Kram du fina!

6 kommentarer:

Jag sa...

Hej vännen min...
Vad skönt att inte ha några planer... en jättebra plan tycker jag. ;)
Saknar dig gumman...

Anonym sa...

Önskar dig en härlig dag. Bra plan =)

Anonym sa...

God morgon!
Vad härligt att du har en fin morgon. Jag hoppas dagen fortsätter så!
Ja, idag känns allt tungt. Tycker så synd om min "lille" son. Det är inte lätt att vara tonåring idag. Så många krav och förväntningar att leva upp till.
Kramar til dig!

Anonym sa...

Hej! Vad roligt upptäcka din blogg. Jag med har Fibromyalgi och jag tar dagen som den kommer. Helt lätt är det inte med den här sjukdomen men det fungerar iallafall. Lena

Majken sa...

Hejsan!

Vad skönt!!

Jag hoppas hela din dag blir lika bra!
SKÖT OM DIG!
KRAM

Anonym sa...

Tack för din kommentar! :) Jo, det är lite bättre idag! :) Vad fint du har gjort i din blogg. :) Ha en underbar dag! *puss och kram*