onsdag 18 mars 2009

Onsdag...tandläkaren i dag..... :-(


Solen är framme i dag med,skönt! Önskar jag kunde njuta men är nervös inför tandläkaren idag...Ska få göra avtryck för bettskenan,undrar om den blir klar i dag? Någon som vet?

Nattsömnen har inte alls varit bra,har snurrat som en elvisp....drömt mardrömmar om min dotters kommande operation,hjärnan har gått på högtryck....Har frusit och svettats omvart annat,ont i kroppen...ja en riktig "fibronatt" Detta trotts medicin som alltid till natten(tyvärr).
Huvudet spränger idag,och det blir nog inte bättre efter tandläkaren så då ska jag hem och försöka sova en stund....Ladda batterierna.

Just nu har jag ialla fall ett par timmar innan tandläkaren,ska surfa runt lite...lite sugen på att beställa från Jotex.Sen ska jag så klart kolla in era bloggar :-)

Skickar er sol & kärlek denna våriga Onsdag!

4 kommentarer:

Anonym sa...

*kramar om länge* Skickar dig massor av positiva vibbar. Du finns i mina tankar vännen! *puss* Tack för din kommentar i min blogg. :)

Anonym sa...

Lycka till hos tandläkaren. Ta hand om dig och ha en bra dag.
Kram

Madeleine Berglund sa...

Hej! Hoppas tandis går bra. Idag känns det för övrigt som att våren är här. Solen skiner, fåglar kvittrar, katterna solar sig på balkongen och det är så där knastrigt under skon utomhus. Lovely. Kram Madeleine

Anonym sa...

Hej hej!
Vill minnas att det tar ngn vecka innan man får bettskenan. Du behöver inte vara nervös för besöket. Att ta avtrycken är ingen fara och gör inte ont. Tänker på dig!
Hoppas du har en fin dag!
Kramar!