måndag 23 mars 2009

Måndag Morgon!

Hello på dig!
Kan direkt säga att jag har ombokat tandläkar tiden idag,tiden för att göra om avtrycket. Jag ska på utvecklingssamtal i eftermiddag och kände att det blir för mycket på en dag.Förra gången jag gjorde avtrycket mådde jag dålig resten av dagen...Utveklingssamtalet känns viktigare,har bokat om det flera ggr redan.
Så nog om det....

Idag mår jag bra,var trött när klockan ringde men det var nog självförvållat såg Beck till 23.10 i går sen hade jag svårt att varva ner,klockan var efter 24 när jag släckte lampan....sen ringde klockan 06.15 som vanligt....lite för lite att sova 6 timmar.
Jag skurade och fixade i vår tvättstuga i går,det var välbehövligt kan jag säga! Så nu är det fint och fräscht där! Men det kan oxå vara en del i min trötthet idag...

P åkte redan igår och jobbade,denna vecka är han i Västerås. Så huset är tomt och tyst nu...min egen tid, behövs för återhämtning!
Så i dag händer inte så mycket mera än utv.samtalet,men det är så lagom för mig!

Hoppas din dag blir bra....själv saknar jag det fina vädret vi hade i lördags,sol och värme....nu har vi snö....träden är visserligen jättefina med snö på men näe jag är så trött på snö nu!!

Måndags kramar från mig

3 kommentarer:

Majken sa...

usch då snö.... Det kan verkligen kvitta nu... ;)

Kanske var bra att du bokade om tandläkaren.. man är ju som sagt begränsad...

Ang din kommenatr: Självklart får barnen/ungdomarna hjälpa till med Zingo så är det bara.. & jag ska inte gny men du vet ju hur det är med mammor som är mycket hemma...? = bekväma barn.. Men ber jag om hjälp brukar jag få det.. med lite protester.. Sonen är lätt att få hjälp av dottern försöker slippa.. Men jag ska väl sätta dem i abete.. Kommer bli "Mickis" arbetsläger ;)

Skönt iaf att chefen förstod att jag behöver ta det lugnt tills jag fått lite ordning på detta.. Kanske kommer gå jätte bra denna vecka.. Jo så blir det.. det är bara att bestämma sig!

Lycka till på utvecklingssamtalet!
KRAM

Anonym sa...

Hej tjejen! Tack snälla för dina fina ord. De värmer!
Du gjorde nog rätt som bokade om tandläkartiden. Dumt att ta för mycket samma dag. Det brukar straffa sig.
Jag jobbar som receptionist på ett medelstort företag.
Kramar till dig!

Anonym sa...

Hej vännen! Är så fruktansvärt trött. Orkar inte ens blogga idag! :( Ha det bäst! Hoppas att din dag varit bra?? *puss och kram*