måndag 9 mars 2009

Hej hej alla glada,det är Måndag!!

Ny vecka,härligt va? Det tycker jag,en ny vecka närmare vår och sommar!

Idag ska jag till arbetsterapeften,äntligen har väntat en månad snart på att få min skena till handen/armen...nätterna är inte roliga med värk och domnade handleder....hoppas nu det hjälper bara annars är det väl en till operation....vi får se....

Ska oxå med dotter V(9år mitt yngsta barn) till Doktorn,hon har haft ont i magen sedan i går kväll...kan vara gallan sa de på sjukvårdsrådgivningen...själv vet jag inte,hon har rejält ont så det ska bli skönt att få träffa doktorn så vi kan få stop på det onda....mammas lilla snutta....

Så ja min dag är som gott och blandat....sött & salt typ!
Uppdate:Nu kom yngsta sonen hem,mår illa....shiiit vad är det här för böjan på veckan??,vill inte!
Hörs sen,kram

3 kommentarer:

Madeleine Berglund sa...

Hej Pia! Tack, det var snällt sagt. Låter inte alls kul att både du och din dotter har ont. Jag hoppas i alla fall att besöket hos doktorn hjälper. Jag hoppas innerligt att din hand/arm blir bättre. Ha en bra dag Pia! Kram Madeleine

Anonym sa...

Hej hej! *vinkar*
Jag hoppas det inte är något allvarligt med dotterns mage och att sonens illamående är "falskt alarm". Ingen kul början på veckan. Min måndagfm har mest varit skit. Hoppas på en bättre em.
Kramar!

Anonym sa...

Hej vännen! Ömsom vin ömsom vatten! :p Hoppas att alla ororsmoln försvinner och att ni har haft en bra dag trots allt. *puss och kram*