söndag 29 mars 2009

Godag idag är det Söndag!


Söndag innebär vattengymnastik för mig,det gillar jag!
Annars måste jag väl erkänna att vi städade inte i går heller....tänk vad lätt det är att hitta på andra saker och skjuta städningen framför sig,så ja den som spar han har och det har vi idag!! *STÄDA*

Sen måste jag berätta om vad som händer i morgon! Vi får vår nya bil då! Ni som hängt med här på bloggen ett tag vet ju att P körde av vägen den 9/1 och kraschade vår bil(som vi köpte 30/4-08)....vill du veta mer om olyckan samt se bilder så leta upp den 9/1 här på min blogg.
I alla fall så får vi äntligen bilen nu,vi har haft lånade bilar(genom försäkringsbolaget) sedan olyckan...men eftersom vi har 4 barn så behöver vi en stor bil vilket vi INTE kunde få låna genom försäkrings bolaget(KNÄPPT va?) så ska det bli himla skönt att kunna åka tillsammans hela familjen i gen! Så bilen är mycket efterlängtad! Vi var och tittade på den i fredags eftermiddag när den precis kom till bilfirman från fabriken....den är sååååå finn! Bilder kommer i veckan!

Så allt från mig så länge! Kram på dig!!

3 kommentarer:

Annika sa...

Nice! :) Här går jag runt och pular lite, diskar och har tvättat lite idag oxå . Ha det bäst! *puss och kram*

Snäckan sa...

Oj! Vad härligt med bilen! Förstår att ni ser fram emot att kunna åka tillsammans hela familjen.
Ska gå tillbaka och läsa om olyckan senare.
Hoppas helgen varit bra.
Kram!

Jag sa...

Jag längtar efter dig (er)....