lördag 14 mars 2009

Uppe med tuppen denna lördag!

Japp jag kunde inte sova mer,kroppen värkte/värker så det är bättre att gå upp och ta med datorn till soffan,gosa in sig i en pläd...njuta av kaffe och ett tyst sovande hus....ibland är det så mycket bättre än att sova!
Vem vet jag kanske kryper ner en stund till sen,efter frukost....:)

Idag ska vi fira min kompis Å's dotter S som fyllt 16år,hoppas vi får sådan här tårta som på bilden! Jessicas dotter kallar den för Pia tårta...
Det blir säkert något gott käk oxå,det är hon duktig på Å....längtar redan nu!



I kväll ska vi se Melodifestivalen,skönt att det är sista veckan tycker jag för det är så tjatigt.
Skrattade gott till Lets Dance i går,han är så härlig Morgan Alling! Sen tycker jag det är kul med Magnus Samuelsson,shiit vilka muskler! Och han har ju så härlig dialek,samma som mig.....*ÖSTERGÖTLAND* :-)

Det är kul med era gissningar ang det jag skrev om i förra inlägget.....har fortfarande inte bestämt oss...kanske väntar vi lite....Den som lever får se!

Har du några planer för dagen? Mina vet ni ju redan,jag har en trevlig lördag framför mig helt enkelt! Nice!!

Kram & glöm inte bort att du är värdefull!!//Pia

7 kommentarer:

Anonym sa...

Här också uppe tidigt..
tar kanske en sväng till stan, har inte varit där efter jul...
ska njuta av dagen, kolla tv och sticka och lyssna en bok från mp3..tre saker samtidigt..

Anonym sa...

En till som är vaken tidigt. Ha en bra lördag.
Kram

Anonym sa...

Tack för din kommentar i min blogg. :) Jo, jag kom iväg igår och lyssnade på musik. Var inte hemma förrän kl 3 i morse. ;) Så nu har jag nyligen vaknat. Känner mig lite sliten men det är ganska ok ändå. Ha det bäst! *puss och kram*

Majken sa...

Godmorron.. eller gomidda!
Själv vaknade jag kl6 av en hostattack.. hostade så att tårarna forsade.. helt utan anledning... Sen gick det inte att somna om.. Jo kanske om lugnet lagt sig.. Men maken & sonen steg upp runt 7...

Hoppas ni får kul på kalaset..
Kram

Majken sa...

just det.. nu är de 3 bästa paren kavr i Let´s dance... SÅÅ duktiga de är.. magnus är helt otrolig.. Mojje är ju helt utan ben i kroppen... & Laila riktigt proffsig... Blir spännande nästa vecka..

Kram

Anonym sa...

Hej hej!
Kikar in för att önska dig en trevlig lördagskväll.
Det blir melodifestivalen här också ikväll.
Kramar!

Lotta sa...

God afton :-)

Mina lördags planer blev drastiskt ändrade när jag var för att hälsa på Aailah... hon var ju hur pigg o go som helst :0)
Så hon fick följa med mig hem igen!
Har henne på "prov", hon ska veterinärsbesiktigas när hon väger lite mer än 3kg så inte förrän efter det skriver vi papper.
Känns så skönt att ha henne här igen, allt går jätte bra :-)
Snart kommer en kompis på impuls besök, så slipper sitta ensam ikväll ändå.

Hoppas du har en skön helg!!
Kram