söndag 15 mars 2009

Söndag,kunde inte sova i dag heller...




Hej alla pigga och glada läsare och hej alla andra oxå :) !!

Söndag idag,en dag då jag inte riktigt vet planerna ännu...vi får se vi får se.
I kväll är det vattengympa äntligen,ska bli kul!

Dagen i går var mysig vi var ju på kalas och fick smörgåstårta...åh så gott!

Till fikat fick vi massa gott,bla MorotsTårta ala Rosendals trädgård....behöver jag säga mer??

Vi hade en trevlig eftermiddag med massor av skratt och trevliga,lättsamma människor! Tack Å med familj!!

Sen bar det av hemåt för att se Melodifestivalen,jag måste säga att jag tror rätt låt vann...hade ingen jätte favorit,men gillade den som vann...tror den kan ha en chans i Moskva!

Idag hoppas jag på lite sol så man kan få in lite vår känsla i själen,vore inte så dumt tycker jag!

Nu återstår väl bara för mig att önska dig en fin dag...njut av livet man vet aldrig hur länge det varar!

Kram

6 kommentarer:

Jag sa...

ÅÅÅ vad fint du gjort här....
Här är det VÅÅÅR idag. Vill göra massor ute.
KRAM MIN BÄSTIS

Anonym sa...

God morgon! Så fint du har gjort i din blogg! Det känns verkligen vår. Härligt!
Jag hoppas du får en fin söndag.
Kram!

Anonym sa...

Hej. Alltid trevligt med nya bekantskaper =) Det ser ut att vara riktigt smaskiga tårtor ni fick på kalaset. Jag kände oxå lite att det var rätt låt som vann, tror att hon har stor chans i Moskva.
Ha en bra söndag och välkommen tbx. http://eai.blogg.se

Anonym sa...

Wow! Så fint du har gjort i din blogg! :) Låter som om du hade en toppendag igår. :)Min dag var oxå bra. Önskar bara att jag inte hade varit så "trött" igår. Men "som man bäddar får man ligga". :p Hoppas att du får en underbar dag! *puss och kram*

Majken sa...

vad trevligt & gott ni fick det :)

Hoppas du får en riktigt skön söndag!

Sova... nä det kan inte jag heller på morgo9nen.. kroppen strular så då...

Kram

Anonym sa...

Hoppas du haft en bra helg.
Kram