tisdag 17 mars 2009

Frukost med goda vänner!


Idag är jag piggare än jag var i går eftermiddag,skönt! Hoppas det håller i sig hela dagen i dag!

Idag (snart) kommer mina goa vänner M&F hit och käkar frukost! Det ska bli kul,alltid trevligt och lättsamt när vi ses!
Resten av dagen blir lugn tror jag,vill inte gå ut i dag....det regnar och är grått,fy vad trist!! Det var ju så mycket härligare i går! Jag har tänt massor av ljus till tjejerna kommer...vi får mysa in oss i varsin pläd och kura in oss i vår stora mjuka soffa....och drömma om solen en stund! Hehe

Hur ser din dag ut? Hoppas på bra....nej nu ska jag fixa klart,ha det gott!! Kram kram

4 kommentarer:

Anonym sa...

Åh så mysigt att ha vänner på frukost =) Härligt med tända ljus. Ja det är skrämmande när det kommer en "groda" från en del, där man minst anar det. Trist till 100% Önskar dig en urmysig frukost och en bra dag!(Även om den är jätte grå & trist) Nu vill jag ha sol och värme. Kram

Majken sa...

Godmorron!


Åhh vad mysigt det låter...

Hoppas du får en härlig dag!
Hos mig skiner iaf solen..

Kram

Anonym sa...

Hej hej! *vinkar*
Så mysigt med kompisfrukost! Gör det med en av mina bästa kompisar ibland och det är verkligen supermysigt.
Här skiner solen idag. Blåser gör det och det ser skönare ut än det är, men man blir ju på bättre humör av solen.
Hoppas frukosten blev så mysig som du ville och att du har en bra dag.
Kramar!

Anonym sa...

Åh vad mysigt med vänner frukost. Latten ser mumsig ut.
Ha en bra dag.
Kram