måndag 2 mars 2009

Hemma,skönt faktiskt!

Så äntligen så ska jag väl få till ett "riktigt" inlägg,har saknat er och bloggen lite faktiskt...snacka om att man är en vanemänniska!!

Vi kom hem i går kväll straxt innan kl 21,vi tog en taxi hem från tågstationen vilket var jätte skönt för V var så trött då så hem och lite kvällsmat innan både hon och S stupade i säng! Vi andra laddade upp och såg på Beck på Tv'n mys mys!! Sista timman var jag oxå trött och somnade sött och sov hela natten....När klockan ringde i morse var jag såååå tröööt,men det var det helt klart värt!

Vi har haft en jättemysig helg...så skönt att bara sätta sig på en restaurang,slippa bädda sängen eller ja du vet så skönt att bara vara....och umgås med hela familjen!!

Så nu är vi tillbaka till verkligheten,vilket känns bra barnen är på väg till skolan,mannen till Luleå för att jobba och jag och Morris ska krypa ned en stund till och bara mysa lite innan jag tar hand om lite tvätt och matinköp.....
Ska surfa runt lite och läsa i fatt mig i era bloggar,ha en bra Måndag kära vänner!!!!!!

Kram kram

3 kommentarer:

Anonym sa...

borta bra...osv
skönt att slippa de dagliga rutiner ibland..

Anonym sa...

Välkommen hem! Skönt att höra att ni har haft det bra. Tack för din kommentar i min blogg. Ha en underbar dag! *puss och kram*

Anonym sa...

Så roligt att helgen blev lyckad! Det kan man leva på länge.
Hoppas du har en bra dag och inte är för trött efter helgens äventyr.
/Snäckan