lördag 21 mars 2009

Lördag,kära Lördag!

Känns som kroppen är med mig lite mera i dag....Igår var migränen med mig hela dagen,jobbigt som attan med en massa måsten.Men det var då idag är det en ny dag& huvudet är mycket bättre!

Idag ska vi först en sväng på stan,stora sonen J ska få klippa sig,han har så attans mycket hår den killen tjockare hår har jag aldrig sett tror jag ;-)
Sen ska vi se om vi hittar lite nya skor till lilla sonen S.(lilla o lilla han blir 12 i maj!!)
En fika hinner vi nog med också...

Sen ska vi hem och fixa i ordning mat & fika för i dag ska vi ha lite fest för svärfar som fyller 65år på måndag! Det blir trevligt! Svärfar fick en stroke för 11 månader sedan och har haft en tung väg tillbax. Han är inte helt sitt gamla jag men har haft en oerhörd tur och mår ganska så bra nu ändå.
Så det ska bli kul att få fira och vara glada en dag som denna,det behöver vi efter dessa tunga månader med oro för hans hälsa...

Jag hoppas på att få njuta en stund av det underbart fina vårvädret i dag med...åh vad jag njuter när det är så här....*UNDERBART*

Nehej nu är det dags att fixa sig, "Carpe Diem"

Kram på alla fina som läser,lämna gärna en kommentar så vet jag vem som läser och jag kan titta in på din blogg!!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Kikar in och hoppas du får en fin dag, både på stan och sen på fest.
Kramar!

Anonym sa...

Hej min vän! Härligt det låter med fest! :) Själv har jag varit och storhandlat på Ica Maxi och ska gå och vila mig en stund eftersom jag ska jobba i natt 21-07. Ha det bäst! *puss och kram*

Majken sa...

Hopas denna dagen blir riktigt bra!
Vi har ett underbart väder...

Kul med lite kalas.. spec för svärfar ;)

Migrän är inte roligt. Jag frågar som jag gör till "alla"som har migrän..Har DU provat IMIGRAN NÄSSPRAY? Det är en helt fantastisk migrän medicin denna nässpray, så har du inte testat kan jag varm rekomendera den. Jag har haft migrän sedan jag var tonåring så jag har testat endel..

Sköt om dig!
KRAM

Majken sa...

Imigran nässpray behöver man recept till. Men samma ämne finns i Zomig nasal på apoteket receptfritt & kanske det finns en sort till. Hör på apoteket. men de är bra dessa mediciner..

Kram

Lotta sa...

Vad skönt att dagen idag var bättre än gårdagen!! Visst är det underbart med denna sol som värmer och mjukar upp våra kroppar :-)

Såg att du måste göra om avtrycket... usch!! Lider med dig!!! Måste nog ta tag i mina avtryck snart oxå!!

Hoppas helgen fortsätter vara bra!!
Kram