onsdag 4 mars 2009

Fågelkvitter!

Mitt fönster står på glänt denna morgon,barnen har gått till skolan huset är tyst och jag hör fåglarna kvittra genom mitt öppna fönster! *LYCKA*
Tyvärr ingen sol men den kanske kommer sen....

Jag väntar på att vår nya torktummlare ska komma,ska bli skönt att ha en igen,den gammla har varit paj ett tag men det har liksom inte blivit av att köpa en ny.Det är ju inget måste men det är väldigt skönt att ha en.

Känner mig pigg och lycklig idag,kroppen mår ganska bra!! *UNDERBART*

Hoppas din dag blir bra,stor kram från mig :)

3 kommentarer:

Jag sa...

WOW!!! En dag som vi mår bra båda två...är det sant...haha...

Majken sa...

Vad roligt att läsa att du har en sån skön dag idag.. Gott när kroppen vaknat på "rätt sida"
Fågelkvitter är underbart..

Sköt om dig!
Kram

Anonym sa...

:D Jag blir så glad när jag läser att du mår bra! :) Jag önskar att jag hade mer energi. Idag är det dock helt underbart ute. :) Ha det bäst! Ska ta och blogga nu! :) *puss och kram*