torsdag 12 mars 2009

Underbara Torsdag!


Känner mig pigg,glad och uppåt i dag! Härliga känsla!! :)

P är hemma från Göteborg,i natt jobbar han hemmifrån. Så i dag ska vi hitta på något....åka en sväng och kolla lite...vad exakt behåller jag för mig själv ,men det är för oss en spännande grej...Ska bli kul!

Just nu ligger vi i sängen med varsin dator,ser med ena ögat på Nyhetsmorgon...sippar på kaffe,njuter helt enkelt! Snart dags att hoppa in i duschen och uppleva dagen!

I eftermiddag skulle jag vilja att vi hann med att städa,men vi får se om orken finns annars tar vi det i morgon, "den som spar han har"...

Vad gör du en dag som denna? Kram från mig

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken mysig morgon ni hade! Låter härligt. Hoppas resten av dagen också blir fin!
Kramar!

Anonym sa...

Vad skönt att du känner dig pigg och glad. Det skulle jag också vilja göra.
Sov så gott.
Kram

Anonym sa...

Härligt gumman! :) Hoppas att dagen blev så bra som du hoppades på!? ;) Idag har jag spelat lite elbas och varit på syjunta bla. Och nu i kväll har jag gjort ett sångarrangemang som jag ska lära ut imorgon. :S Ha det bäst! *puss och kram*