lördag 28 mars 2009

Lördag,härligt!

God Morgon fina du!

En liten morgon rapport från mig :-)
Är sur på vädret i dag! Vill ha solen & värmen vi hade förra lördagen!! Då vi satt ute och fikade,man blir på så himla gott humör av solen.....nu är det plus grader och all snö som föll i går och som nu med lite smått faller borde ju smälta bort!!! Men någon värme är det inte tal om så i dag vill iallafall inte jag ta en fika i kortärmat på altanen!

Dagen i dag kommer vi städa,har inte hunnit det i veckan så vi kör i dag! Men det går fort när vi hjälps åt!

Sen får vi se vad som händer,har inte planerat något och det är ju skönt....ta dagen som den kommer ...Nice!

Har fortfarande känningar i ena armen efter min lilla bussfärd i Torsdags,det är svårt att lyfta armen högt och känns när jag ska sova när jag vänder mig och ska hitta en skön sovställning....blä!

Hoppas din lördag blir bra min vän! Hörs snart i gen!

3 kommentarer:

Snäckan sa...

God morgon!
Du har rätt! Ibland måste man få skriva av sig.
Hoppas du också får en fin lördag.
Sköt om dig!
Kramar!

Annika sa...

Du blir nog snart bättre i din arm. Jag skickar massor av posivit energi. *puss och kram*

Majken sa...

Önskar dig en riktigt skön lördag när städningen är klar....

Tack för att du peppar mig :)'

KRAM