tisdag 10 mars 2009

Hello alla glada!!


Läget hos dig i dag?
Här är det bra med mig,dotterns mage verkar bättre så det är ju skönt!

Vi har varit på stan hon och jag idag eftersom det var studiedag,så ingen skola!
Vi hade en mysig mamma/dotter shooping! Hon köpte jeansshorts,thigts,en tunika och en Hello Kitty handfläkt! :-)
Jag köpte en jättesnygg väska som jag ska ha i sommar,den är brun&turkos bästa sommar färgerna tycker jag....och de färger som finns i vårt vardagsrum,me like :)
Köpte oxå en vit hög ljuslykta för halva priset på Hemtex,en turkos linneduk fick oxå göra oss sällskap hem! Nice!!

På vägen hem var vi på ICA och försökte komma på vad vi ska ha till mat...det blir att göra min svägerskas goda Gulaschsoppa och ett gott bröd till! Mums mums!

Just ja vi käkade gott på stan med,dottern fick välja vart vi skulle gå...hon åt en tacotallrik och jag åt grillad kycklinfile'med ris och tzatziki till..även en fika han vi med lite senare,var så mätt men en latte smakade bra(är himla svag för kaffe latte,hemma gör jag på lättmjölk så det blir lite mindre kalorier).

Hoppas er tisdag varit lika bra som min,kram på dig du fina!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Roligt att barnen mår bra, M har varit hemma igår/idag, han är genomsnorig, hoppas att jag slipper det.
Har tagit ett skönt bad efter att kom hem från jobbet.
Det har snöat hela dagen, det bara snöar mer o mer....

Anonym sa...

Helt otroligt! Gissa vad som står på spisen och puttrar hemma hos mig? :P Gulaschgryta!!!! Har vi någon telepatisk förmåga eller??? ;) Ha det bäst! *puss och kram*

Anonym sa...

Hejhej!
Trevlig blogg du har.
Kram