tisdag 3 mars 2009

Tid för operation....

Fick idag ett brev från Ortopeden i Linköping där min dotter M ska genomgå sin andra ryggoperation. Det blir den 7/4,känns lite halvjobbigt men jag vet att det är nödvändigt och det kommer bli bra.Ni som hängt med här ett tag vet att hon har scolios,hennes 1:a operation gjorde hon nu höstas den 27/10. Läkningstiden för varje operation är 6 månader,så hon hinner knappt läka innan det är dags igen.....min lilla modiga gumma...Hon fyller 14 år i år...

Så ja vad säger man det är väl bara att bita i det sura äpplet...

Kram från mig

4 kommentarer:

Majken sa...

Stackars din dotter... Jobbigt för henne. Använder hon korsett oxå? Min bästis som barns storasyster hade oxå scolios. Räknar man med att din dotter kommer bli helt bra?
Skönt att du mår bättre idag... Jobbigt med 'baksmälledagar". Tända ljus är det bästa man kan göra, så mysigt... Ha en fortsatt fin tisdagskväll!
Kram

Micce sa...

Det kommer gå bra :) Vi syns på fredag.

Jag sa...

Det går bra ska du se min käraste vän... Hon är tuff, det vet du.... Vill du prata av dig så finns jag här ...dygnet runt det vet du också.

Anonym sa...

Du finns i mina tankar! Det kommer att gå jätte bra! *kram*